DIGITAL & MOBILE CRAFT
powered by IAB

Конкурс DIGITAL & MOBILE CRAFT розроблено у співпраці з IAB UKRAINE 

 

Роботи мають демострувати техніку та майстерність/навички, що використовуються при виконанні та реалізації діджитал контенту.

Категорії конкурсу

B2-01. INTERFACE & NAVIGATION (UX/UI)

Дизайн реалізація зосереджена і створена на базі емоційної та поведінкової реакції/відповіді на цифровий продукт або послугу. Результат релевантного, безперебійного та послідовного user experience в кожній точці взаємодії, з особливим акцентом на загальну підтримку, структуру та зручність використання.

B2-02. MOTION GRAPHICS DESIGN & ANIMATION

Творче використання Motion Graphics та анімації у digital контексті.

B2-03. ILLUSTRATION & IMAGE DESIGN

Креативне застосування ілюстрації у digital контексті, digital обробка чи маніпуляції з зображеннями, включаючи фотографії. 

B2-04. VIDEO/MOVING IMAGE

Креативне використання онлайн-відео та digital відеоматеріалів (голограма, AR, VR і т. д.) із застосуванням технічних навичок, включаючи 360 і інтерактивне відео.

B2-05. TYPOGRAPHY

Зразкове використання шрифтового оформлення в digital продукті.

B2-06. COPYWRITING

Роботи повинні демонструвати майстерність написання рекламного тексту в digital, мобільному або соціально-медійному виконанні.

B2-07. GRAPHIC DESIGN
Майстерність в естетичній композиції та загальному виконанні цифрового/графічного дизайну.
B2-08. MUSIC/SOUND DESIGN

Творче використання музики і/або звукового дизайну, включаючи звуковий брендинг, партнерство в форматі музика/бренд, ініційована музикою робота і т. д. Демонструються вміння визначати, отримувати, маніпулювати або генерувати аудіоелементи.

B2-09. 360° VIDEOS/ VR/AR & EXPERIENCE DESIGN

Створення відео 360 ° в інтернеті або на мобільних пристроях, що забезпечує глядачеві ефект присутності. Створення веб/мобільних VR/AR. Роботи, які використовують віртуальну реальність чи доповнену реальність для поліпшення взаємодії з користувачем за рахунок інтеграції в реальному часі і накладення цифрової інформації поверх реальних середовищ.

Включає захоплюючі цифрові враження та події, створені для залучення та зміцнення відносин із споживачем: інсталяції, рухомі крісла, багатоекранний та багатовимірний досвід.

B2-10. ACTIVATION BY LOCATION

Використання GPS, геолокації та/або технологій розташування для активації веб/мобільної кампанії чи досвіду, включаючи DOOH рішення.

B2-11. USE OF VOICE-ACTIVATION

Креативне застосування і використання голосових і цифрових помічників у веб/мобільного середовищі. Роботи повинні продемонструвати, як технологія розпізнавання голосу, обробка мови, синтез мови, штучний інтелект і машинне навчання використовувалися для вирішення завдання, стимулювання взаємодії і/або підвищення якості обслуговування споживачів.

B2-12. USE OF AI

Творче використання штучного інтелекту для встановлення або розвитку значущих відносин з певною аудиторією або спільнотою. Включає machine learning, чат-боти, контент на основі сценаріїв AI, системи на базі AI і т. д.

  •  
  • Також може бути смарт використання data-driven рішень, що включають AI, DMP і т.д.
B2-13. USE OF DATA

Кампанії, які використовують дані для вдосконалення ідеї, посилення розповіді про бренд, досягнення комерційного успіху або покращення взаємодії з клієнтами онлайн чи офлайн. Включає внутрішні або зовнішні дані, big data, дані в реальному часі, конкурентyні дані, сторітелінг дані, дані соціальних мереж, візуалізацію даних тощо.

  •  
  • Також може бути смарт використання data-driven рішень, що включають AI, DMP і т.д.
B2-14. DATA-DRIVING TARGETING & PROGRAMMATIC

Креативне використання або інтерпретація даних для ефективного таргетингу та смарт використання програматик  інструментів, включаючи DOOH. Роботи повинні продемонструвати, як дані сприяли або програматик таргетингу, або надавали ключову кількісну інформацію, яка допомогла визначити ціль, повідомлення бренду або канал, дозволила покращити персоналізацію або збільшила позицію бренду на ринку.

B2-15. INNOVATIVE USE OF TECHNOLOGY

Творче застосування веб/мобільних технологій, включаючи інноваційне використання вбудованих функцій. Також може включати: сенсорний екран, акселерометр, камеру, динамік, мікрофон і інші тактильні технології.

  •  
  • Також включає ad-tech рішення - використання ad-tech платформи, branded tech та інновацій.
B2-16. DIGITAL DEVELOPMENT

Розробка веб-сайтів, промо-сторінок та інші веб-розробки, включаючи рішення для ecommerce, чат-боти, додатки. 

B2-17. INTERACTIVE PROJECTS

Найкраще використання digital технологій в якості єдиного інструменту кампанії.

B2-18. DIGITAL-CENTRIC PROJECTS

Майстерність використання digital технологій в якості основного та головного  інструменту в мультимедійних комплексних кампаніях.

B2-19. BANNERS CRAFT

Креативний підхід до потенціалу використання банерів.

B2-20. SOCIAL NETWORK CONTENT

Творче та інноваційне використання текстового, графічного та відеоконтенту для спілкування в соціальних мережах або побудови бренду.

B2-21. SITUATIVE SOLUTION
Зразкове використання унікальної ринкової ситуації для digital кампаній, включаючи influencer маркетинг, для забезпечення комунікаційного резонансу.
B2-22. PERFORMANCE

Смарт використання Perfomance інструментів. Performance маркетинг, націлений на дію користувача (клік, покупка, реєстрація, інсталяція тощо), яка може бути чітко виміряна. На основі вимірюваності встановлених KPI, рекламодавець/агенція можуть оптимізувати закупівлю в реальному часі.

B2-23. NATIVE ADVERTISING

Зразкове використання нативної реклами. Нативная реклама - це форма платних медіа, в якій рекламний досвід слідує природній формі і функції користувальницького досвіду, в якому вона розміщена, реклама пов'язана з контентом сторінки, інтегрована в дизайн сторінки, що відповідає поведінці платформи.

 

B2-24. GAMES CRAFT

Майстерність використання ігор, кібер-спорт платформ.

B2-25. INFLUENCER MARKETING & CREATIVE USE OF PLATFORMS

Майстерність використання influencer маркетинг платформ: TikTok, Youtube, Instagram, альтернативних платформ і т. д. Також включає TikTok посів та творче використання брендованого аудіо в TikTok. Може включати використання однієї платформи або використання різних платформ (задіяння як мінімум 2 різних платформ). 

B2-26. BEST USE OF WORD OF MOUTH TOOL

Досконалість у використанні інструментарію word of mouth tool (маркетинговий метод, який спирається на випадкові соціальні взаємодії для просування товару чи послуги), включаючи відгуки про покупки та відгуки клієнтів.

B2-27. DOOH

Зразкове використання digital зовнішньої реклами як основного або допоміжного інструменту.

B2-28. SOCIAL IMPACT

Майстерність використання соціальних мереж і платформ для комунікації, яка викликає великий резонанс в соціальних мережах: реакції, спільне використання, вірусний ефект, хайп, відповіді, підвищення тематичного контенту, створеного користувачами і т. д.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MOV, MP4, і т.д).

 

Усі веб-сайти та інші інтернет-матеріали повинні бути представлені у вигляді посилання, навіть якщо вони тимчасово розміщені в цілях суддівства.

 

Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і сплачені як окремі конкурсні заявки. Наприклад, 3 банера, що формують серію, повинні бути завантажені та сплачені як 3 окремі заявки.

 

Посилання повинні бути прописані в форматі 'http: //' або 'https: //', а також - бути у відкритому доступі, без необхідності вводити логін або пароль.

 

Будь ласка, переконайтеся, що ваше URL буде доступним онлайн. Роботи, які будуть не доступні, не будуть розглянуті членами журі.

 

Якщо оригінальна мова вашої роботи/додатку не є англійською, необхідно чітко продемонструвати механіку роботи вашого додатку/сайту/гри у відеокейсі, або ви можете додатково вказати URL (презентаційна веб-сторінка) сторінки, яка пояснить вашу роботу англійською мовою.

 

Якщо завантаження вашого додатку доступне не у всіх країнах світу, необхідно надати доступ за яким можна його скачати.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Всі роботи надаються в такому вигляді:

 

1. URL:

 

Посилання має вести прямо на ваш digital execution: веб-сайт, мікросайт, сторінку завантаження додатку або сторінку соціальних мереж. Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.

 

2. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:

 

зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для короткого опису заявки).

 

JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.

 

Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.

 

Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.

 

Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.

 

3. Відеокейс (опціонально):

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.

 

Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:

 

  • Повна версія: до 120 секунд

    Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
     

  • Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд

    Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480