DIGITAL & MOBILE ADVERTISING/SOCIAL MEDIA & INFLUENCE
Блок CLIENT`S VIEW сфокусований на креативності, оригінальності творчого рішення для вирішення бізнес задач в тій чи іншій індустріальній категорії.
Особливістю даного блоку є оцінка конкурсних робіт командою клієнтів. Членами журі є виключно маркетинг директори та маркетинг спеціалісти.
Конкурсна робота може бути подана до даного блоку орієнтуючись на продуктові/сервісні номінації, що представлені в розрізі індустріальних категорій.
В категорії D3. DIGITAL & MOBILE ADVERTISING/SOCIAL MEDIA & INFLUENCE розглядаються :
- - веб-сайти, мобільні додатки, банерна реклама, мультимедіа чи інших технології. Придатними платформами для таких робіт можуть бути: планшети, комп’ютери, натільні технології ("розумний" одяг, аксесуари, девайси), цифрові екрани та мобільні телефони;
- - реклама через соціальні мережі, а також інфлюєнсерів.
Категорії конкурсу
Бензин, моторне масло, шини, акумулятори, заміна масла, склоочисники, аксесуари тощо.
Автомобілі, вантажівки, мотоцикли, мікроавтобуси тощо. Реклама як брендів, так і моделей.
Продукти та послуги індустрії краси , а саме косметика, парфумерія, продукти для волосся, нігтів; мило, стоматологічні засоби, лосьйони для обличчя та тіла, миючі засоби, ватні тампони, дезодоранти, засоби жіночої гігієни, бритви, крем для гоління тощо. Включає послуги салонів, спа-, тощо.
Пиво, шампанське, лікеро-горілчані вироби, вино, слабоалкогольні напої та ін.
Кава, чай, соки, молоко, замінники молока, газована і не газована вода, енергетичні напої тощо.
Всі супутні товари, матеріали, інструменти та послуги.
Музеї, вистави, музичні концерти та фестивалі, фестивалі культури та театральні заходи.
Експерес-доставка, відстеження посилок, міжнародні сервіси доставки тощо.
Інтернет магазини, електронні комерційні послуги та інше.
Освітні установи/організації, заклади, програми розвитку, розвиваючі центри, мовні школи тощо.
Телевізори, радіо, мобільні телефони, домашні розважальні центри, ноутбуки, планшети, камери, комп’ютерне обладнання, ігрові приставки, дрони, зовнішні або інтегровані VR/AR пристрої, звукові системи тощо. Електронні пристрої можуть бути призначені для споживача або для підприємства.
Включає всі форми розваг, наприклад відеоігри, фільми, телешоу, подкасти, ігри, іграшки, додатки для розваг тощо. Спортивні змагання, такі як Суперкубок, спортивні команди тощо.
Дозвілля та Спосіб життя: Продукти та послуги для хобі, дозвілля та відпочинку, включаючи, але не обмежуючись ними: сервіс/додатки для знайомств, програми особистого розвитку / удосконалення, генетичні тести, товари / послуги для спорту та відпочинку тощо.
Ювелірні вироби, бренди одягу, сумочки, аксесуари, окуляри, взуття тощо. Включає послуги стилістів тощо.
Фінансові продукти та послуги, включаючи: комунікації, що сприяють загальному іміджу та потенційним можливостям фінансової установи; конкретні продукти чи послуги, включаючи кредитні/дебетові картки, подарункові картки/картки лояльності, фінансове планування, мобільний платіжний сервіс, пенсійні фонди, інвестиції, дистанційне банківське обслуговування, позики, іпотечний кредит, пайові фонди тощо.
Продукти/послуги, орієнтовані на здоров'я споживачів та/або пропагування здорового способу життя. Включає в себе діджитал продукти для здоров'я, фітнес-трекери, додатки для здоров'я/фітнесу, обладнання для фізичних вправ, харчові препарати, вітаміни, енергетичні батончики та напої тощо; фітнес-студії; фітнес табори та програми для схуднення тощо.
Свіжі, упаковані та заморожені продукти, закуски та десерти тощо.
Фармацевтичні та лікарські препарати, медикаменти, послуги з медичної допомоги тощо.
Безрецептурні препарати, DTC, медична техніка, препарати та послуги для медичних працівників, лікарні, медичні заклади, медичні страхові компанії, стоматологічні заклади, косметологічні клініки, аптеки тощо.
Техніка для кухні та пральні, кондиціонери, килимові покриття, меблі, декор, фарба, шпалери.
Офіс: Принтери, копіювальні прилади, розхідні матеріали, офісні меблі тощо.
Промтовари FMCG. Чистячі та миючі засоби, засоби по догляду за підлогою, пом'якшувачі тканин, паперові товари, домашні послуги, косарки, добрива, догляд за газонами, послуги з садівництва.
Продукти чи послуги, пов’язані зі страхуванням, можливості фінансових установ, що пропонують ці послуги. Включає домашні, авто, фінансові, побутові, туристичні, бізнес, медичні страхування тощо.
Телевізійні мережі, трансляції, веб-сайти (розваги, спосіб життя, новини, торгівля тощо), журнали, газети, засоби масової інформації галузеві та для широкого кола споживачів, радіостанції тощо.
Для продуктів/сервісів, які не можна віднести до жодної з продуктових категорії загального списку.
Продукти та послуги по догляду за тваринами, в тому числі корм, іграшки, ветеринарні послуги, навчання, клуби і т.д.
Політичні та патріотичні кампанії, кампанії державних органів та програм.
Включає в себе дитяче харчування, косметику та засоби гігієни, одяг, іграшки, а також інші товари та послуги для дітей.
Включає бізнес/професійні послуги: бухгалтерський, консалтинговий, юридичний сервіси, працевлаштування, нерухомість тощо.
Готелі. Ресторани. Кафе. Точки громадського харчування. Кейтерингові послуги.
Роздрібні мережі, супермаркети, магазини й т.д. Наприклад, універмаги; магазини одягу, взуття чи ювелірних виробів; магазини продуктів харчування; книжкові магазини, зоомагазини, магазини іграшок; роздрібні/оптові ритейлери; спеціалізовані магазини тощо.
Селф-промо лише рекламних агентств.
Рекламні комунікації та ініціативи, створені для громадських, благодійних, некомерційних організацій, або ж створені самими організаціями.
Програмне забезпечення, групове програмне забезпечення, операційні системи, послуги на базі SaaS/IaaS та Cloud, програмне забезпечення/додатки для комп’ютера/планшетів/мобільних пристроїв тощо.
Провайдери мобільних мереж, Інтернет послуги, онлайн-сервіси, пакетні послуги (інтернет, телефон та телебачення) тощо.
Різні види транспортних послуг: авіа, поїздом, автобусом. Послуги таксі, метрополітен, прокат велосипедів та автомобілів, переправи тощо.
Круїзи, готелі, курорти, парки розваг, туристичні веб-сайти та сервіс бронювання, туристичні тури, туристичні кампанії тощо.
Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MP3, MOV, MP4, і т.д).
Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Усі веб-сайти та інші інтернет-матеріали повинні бути представлені у вигляді посилання, навіть якщо вони тимчасово розміщені в цілях суддівства.
Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і сплачені як окремі конкурсні заявки.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
1. URL:
Посилання має вести прямо на ваш digital execution: веб-сайт, мікросайт, сторінку завантаження додатку або сторінку соціальних мереж. Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.
Посилання повинні бути прописані в форматі 'http: //' або 'https: //', а також - бути у відкритому доступі, без необхідності вводити логін або пароль.
Будь ласка, переконайтеся, що ваше URL буде доступним онлайн. Роботи, які будуть не доступні, не будуть розглянуті членами журі.
Якщо оригінальна мова вашої роботи/додатку не є англійською, необхідно чітко продемонструвати механіку роботи вашого додатку/сайту/гри у відеокейсі, або ви можете додатково вказати URL (презентаційна веб-сторінка) сторінки, яка пояснить вашу роботу англійською мовою.
Якщо завантаження вашого додатку доступне не у всіх країнах світу, необхідно надати доступ за яким можна його скачати.
2. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:
зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для короткого опису заявки).
JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.
Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.
Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
3. Відеокейс (опціонально):
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |