OUT OF HOME
Можуть використовуватися різні медіа носії, але саме в якості зовнішньої реклами. Використання публічних місць для комунікації бренду, включаючи: рекламні щити, плакати, транзитна реклама, нестандартна зовнішня реклама, цифрові екрани, публічні заходи, громадські місця, P.O.P. & у магазині і т. д.
Категорії конкурсу
Продукти харчування та напої алкогольні/безалкогольні.
Краса, засоби для прибирання, товари для дому та інші товари недовготривалого використання.
Фарма, безрецептурні препарати, оздоровча сфера.
Технології, предмети домашнього вжитку, меблі та освітлення, іграшки, мода, побутова техніка та інші товари тривалого користування.
Транспортні засоби, інші автомобільні товари та сервіси.
Роздрібна торгівля, електронна комерція.
Подорожі та туристичні агенції, авіакомпанії, поїзди та автобусні компанії, поромні та круїзні маршрути, туристичні агенції, готелі, курорти, промоушн міста/країни, тематичні парки, тренажерні зали, салони краси, спортивні заклади, музичні фестивалі, оркестри, виставки та шоу, ресторани, фаст-фуд, нічні клуби, бари, музеї, арт-галереї, кінотеатри та театри, гольф та заміські клуби, культура, освіта.
Реклама рекламних агентств та реклама засобів медіа (видання, телебачення, радіо, медіапростори, диджитальні платформи та інші медіа).
Всі комерційні споживчі послуги, юридичні, фінансові, B2B технології, консультації та професійні послуги, інші бізнес послуги, внутрішні та корпоративні комунікації.
Політика, державні установи, уряд, державна політика.
Зовнішня реклама корпоративних кампаній, включаючи спонсорство подій для створення образу/підвищення іміджу/формування уявлення про бренд.
Вся стандартна цифрова зовнішня реклама (DOOH), що припускає використання нестатичних цифрових екранів для передачі повідомлення, включаючи анімовані цифрові екрани, інтерактивні цифрові екрани, динамічні цифрові екрани.
Нестандартна і в вільному форматі зовнішня реклама, в якій нетрадиційним чином використовуються громадські місця, об'єкти та довкілля. Включаючи транспортну рекламу, громадські заходи, громадські місця, виставки, інсталяції, вітрини в магазинах, мурали, спеціальні конструкції, одяг і т. д.
Швидка відповідь зовнішньої реклами, яка використовує шум та увагу навколо новини або події, щоб генерувати максимальне висвітлення для бренду. Включає перехоплення новин в режимі реального часу та конкретній ситуації.
Приклади зовнішньої реклами, яка відкриває нові ідеї, застосовує нові девайси чи методи в її виконанні, та загалом розсуває межі категорії.
Оцінюється креативне/або інноваційне використання навколишнього середовища для передачі повідомлення бренду. Журі розгляне, наскільки добре бренди шукають нові способи для покращення та посилення досвіду споживачів, дозволяючи взаємодіяти та реагувати на вміст зовнішнього контенту.
Застосування інновацій та певної винахідливості задля подолання обмежень, спричинених пандемією Covid-19. Роботи повинні містити пояснення оригінальності методів, використаних для реалізації проекта, а також інформацію про те, як вирішувались проблеми соціального дистанціювання, обмеження подорожей, нестачі талантів, зменшення бюджетів, дистанційної роботи вдома тощо.
Роботи, за якими стоять ризиковані, рішучі, безстрашні, сміливі ідеї. Концепція ідеї могла б бути легко відхилена ще на етапі затвердження або ж могла бути не прийнята клієнтами, але сміливість рішення зробила можливою його реалізацію. Роботи повинні містити інформацію будь-якого контексту, важливого для розуміння того, чому ця ідея може вважатися сміливою.
ВИМОГИ ДО РОБІТ
Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MOV, MP4, і т.д).
Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою. Пояснюйте або перекладайте специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Всі роботи надаються в такому вигляді:
1. Одне зображення (digital версія оригіналу роботи):
JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.
Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.
Файл зображення, будь ласка, називайте відповідно до назви роботи.
Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
2. Відеокейс (опціонально):
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |