BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION
Конкурс за підтримки Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив
Роботи, в яких успішно продемонстровано досвід спілкування, відносин споживача з брендом, показно всі точки взаємодії, які привели до збільшення впізнаваності бренду і до комерційного успіху.
Категорії конкурсу
Промо активності онлайн чи офлайн, що використовуються для залучення споживачів до бренду. Включає, але не обмежуючись, безкоштовний семплінг, спеціальні ціни, спеціальні конкурси для клієнтів, використанням соціальних мереж та інфлюенсер маркетингу, реклама на онлайн дисплеях та інші зусилля, орієнтовані на споживача
Використання партизанського маркетингу, коротких/одноразових живих виступів, вуличних команд, рекламних трюків для залучення споживачів до бренду
Масштабні заходи, такі як спортивні події, фестивалі, концерти, корпоративні розваги, побудовані сцени тощо спрямовані на взаємодію зі споживачами
Використання простору або інтерактивних інсталяцій для взаємодії споживача з брендом: виставки, галереї, ярмарки, автомати-кіоски, підлогова графіка, реклама на транспорті тощо
Нетрадиційні носії або розміщення
Мерчендайзинг та активності в магазинах для стимулювання залучення споживачів до бренду
Конкурси або промо програми, що використовуються для стимулювання залучення споживачів до бренду
Інновації в програмі лояльності в рамках кампанії, спрямовані на зміцнення відносин з споживачами, підвищення лояльності та проінформованості про бренд.
Успішне стратегічне планування взаємодій споживача з брендом; супровід споживача від початкових знань про продукт/послугу до обслуговування і зв'язку з ним після покупки
Використання партнерства/спонсорства для створення довготривалих відносин/активації споживача з брендом.
Успішне використання декількох засобів / каналів для покращення та збагачення споживчого досвіду та залучення його до бренду
Досвід взаємодії споживача з брендом, направлений на дослідження трансформаційних ідей, установок чи методів їх виконання та просування дисципліни як такої. В роботі потрібно пояснити які інноваційні та трансформаційних аспекти були включені в кампанію.
Застосування інновацій та певної винахідливості задля подолання обмежень, спричинених пандемією Covid-19. Роботи повинні містити пояснення оригінальності методів, використаних для реалізації проекта, а також інформацію про те, як вирішувались проблеми соціального дистанціювання, обмеження подорожей, нестачі талантів, зменшення бюджетів, дистанційної роботи вдома тощо.
ВИМОГИ ДО РОБІТ
Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MP3, MOV, MP4, і т.д).
Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. Пояснюйте або перекладайте специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Всі роботи надаються в такому вигляді:
1. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:
зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для брифу, execution і результатів).
JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.
Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.
Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
2. Відеокейс:
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |
3. Додаткові матеріали:
Ви можете надати додаткові матеріали до поданої вами кампанії. Будь ласка, надайте тільки найнеобхідніші файли для суддівства в наступних форматах:
Усі JPG файли повинні бути 150 dpi, RGB і A4 формату.
Усі відео матеріали повинні бути форматом MOV / MP4.
Усі аудіо матеріали повинні бути форматом MP3.
Усі вебсайти або онлайн матеріали мають бути надані у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства.
Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.