MEDIA CRAFT
Роботи повинні демонструвати невід’ємну роль досконалості виконання/реалізації, технологій, даних, таргетингу тощо.
Категорії конкурсу
Використання вже існуючих або нових технологій для виконання або підтримки медіа-кампанії. Включаючи, але не обмежуючись: штучний інтелект, розширену і віртуальну реальність, робототехніку, гаджети і електроніку, портативні носії й інтерактивні технології і т. д
Проекти, що були спровоковані і створені на основі використання даних. Роботи повинні показати, як медіа виконання було покращено або згенеровано даними. Включає використання інсайтів, що були згенеровані даними, використання даних у реальному часі, таргетинг на основі даних, використання даних, спеціально згенерованих із соціальних мереж, використання інтеграції даних.
Попадання в цільову аудиторію, використання відкритих інсайтів і розуміння поведінки/потреб споживачів з метою розробки індивідуалізованої медіа-стратегії для досягнення конкретних бізнес-цілей бренду, маркетингових цілей і спільного позиціювання.
Пошук та вибір медіа-платформ для передачі повідомлення бренду. В роботах повинні бути деталізовані дані щодо охоплення, проникнення та частоти повідомлення для отримання бажаної відповіді/віддачі.
Роботи повинні продемонструвати, як медіа мислення та вмілі переговори з власниками медіа сприяли проведенню кампанії за обраними каналами та досягненню бізнес-цілей. Буде приділена увага процесу відбору медіа як частини сторітелінгу бренда та креативної реалізації.
ВИМОГИ ДО РОБІТ
Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MP3, MOV, MP4, і т.д).
Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси під час заповнення заявки.
Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. В період суддівства внесення змін в кредитси будет неможливим.
Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. Пояснюйте або перекладайте специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії та в файлах, за виключенням self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною та може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Усі роботи надаються в наступному вигляді:
1. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:
зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для короткого опису заявки).
JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.
Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.
Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
2. Відеокейс (опціонально):
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |
3. Додаткові матеріали:
Ви можете надати додаткові матеріали до поданої вами кампанії. Будь ласка, надайте тільки найнеобхідніші файли для суддівства в наступних форматах:
Усі JPG файли повинні бути 150 dpi, RGB і A4 формату.
Усі відео матеріали повинні бути форматом MOV / MP4.
Усі аудіо матеріали повинні бути форматом MP3.
Усі вебсайти або онлайн матеріали мають бути надані у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства.
Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.