FILM
Конкурс рекламних роликів, створених для телебачення, кіно, інтернету, мобільних пристроїв, зовнішніх медіа тощо. Мають демонструвати оригінальність ідеї та її втілення, досконалість сторітелінгу за допомогою фільму чи відео.
Категорії конкурсу
Продукти харчування та напої алкогольні/безалкогольні.
Краса, засоби для прибирання, товари для дому та інші товари недовготривалого використання.
Фарма, безрецептурні препарати, оздоровча сфера.
Технології, предмети домашнього вжитку, меблі та освітлення, іграшки, мода, побутова техніка та інші товари тривалого користування.
Транспортні засоби, інші автомобільні товари та сервіси.
Роздрібна торгівля, електронна комерція.
Подорожі та туристичні агенції, авіакомпанії, поїзди та автобусні компанії, поромні та круїзні маршрути, туристичні агенції, готелі, курорти, промоушн міста/країни, тематичні парки, тренажерні зали, салони краси, спортивні заклади, музичні фестивалі, оркестри, виставки та шоу, ресторани, фаст-фуд, нічні клуби, бари, музеї, арт-галереї, кінотеатри та театри, гольф та заміські клуби, культура, освіта.
Реклама рекламних агентств та реклама засобів медіа (видання, телебачення, радіо, медіапростори, диджитальні платформи та інші медіа).
Всі комерційні споживчі послуги, юридичні, фінансові, B2B технології, консультації та професійні послуги, інші бізнес послуги, внутрішні та корпоративні комунікації.
Політика, державні установи, уряд, державна політика.
Корпоративні іміджеві ролики, включаючи спонсорство подій для створення образу/підвищення іміджу/формування уявлення про бренд.
- Відео ролики, що показуються на громадських/публічних і приватних заходах, включаючи, спортивні об'єкти, фестивалі, виставки, торгові івенти, нагородження, семінари, внутрішні презентації.
- Короткі ролики (10 сек), створені для соціальних платформ, включаючи Facebook, Twitter, TikTok, Instagram, Snapchat і т. Д.
- Нова реальність: відео та комп'ютерний контент, створений для занурення і/або взаємодії, включаючи зйомку в реальному часі 360 ° або досліджуване цифрове моделювання.
Відео реклама, яка використовує популярність певної історії чи події, щоб генерувати максимальне висвітлення для бренду.
Інноваційне використання відео для передачі повідомлення бренду. Креативність у відео, що підсилює та оживляє залучення споживача.
Застосування інновацій та певної винахідливості задля подолання обмежень, спричинених пандемією Covid-19. Роботи повинні містити пояснення оригінальності методів, використаних для реалізації проекта, а також інформацію про те, як вирішувались проблеми соціального дистанціювання, обмеження подорожей, нестачі талантів, зменшення бюджетів, дистанційної роботи вдома тощо.
Роботи, за якими стоять ризиковані, рішучі, безстрашні, сміливі ідеї. Концепція ідеї могла б бути легко відхилена ще на етапі затвердження або ж могла бути не прийнята клієнтами, але сміливість рішення зробила можливою його реалізацію. Роботи повинні містити інформацію будь-якого контексту, важливого для розуміння того, чому ця ідея може вважатися сміливою.
ВИМОГИ ДО РОБІТ
Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
В цей конкурс небхідно завантажувати саме відео ролики. Для групи категорій A1-12 — A1-17 можуть бути завантажені відеокейси. Для інших категорій конкурсу відеокейс може бути додатковим матеріалом.
Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake MOV, MP4, і т.д).
Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. Пояснюйте або перекладайте специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Усі роботи мають бути оформлені в наступному вигляді:
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
Заявка та відеоролик не повинні включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Відеоролики повинні бути завантажені у ефірній версії з оригінальному мовою. Не потрібно наводити у ролику додаткові пояснення. Використовуйте англійські титри, які дозволять журі зрозуміти роботу такою, якою вона була розміщена.
Дубляж не дозволений, вся мова повинна бути відображена субтитрами.
Допускається голосовий переклад. Переконайтеся, що титри повністю відповідають сценарієм ролика.
Для відеороликів, що за тривалістю перевищують 3 хвилини, необхідно зробити скорочену версію в 60 секунд.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |