DESIGN & BRANDING
Роботи повинні продемонструвати, як дизайн використовувався для індентифікації бренду або передачі його основного повідомлення. Тобто роботи, в яких унікальна візуальна айдентика призводить до розпізнавання або розуміння бренду споживачем.
Категорії конкурсу
Ця категорія для розроблених рішень айдентики через різні види взаємодії бренду (логотип, бренд пакет, система айдентики бренду - візитні картки, канцтовари, логотипи, network IDs, брендбуки тощо).
Включає як створення нової айдентики бренду, так і ребрендинг/оновлення існуючої бренду.
Брендинг та айдентика певної маркетингової чи рекламної кампанії.
Ім'я компанії чи продукту, будь то нове або частина оновлення існуючого бренду. Розглядається, як сприймається назва цільовою аудиторією.
Включає в себе: дизайн обкладинок та внутрішніх сторінок друкованих книг, журналів, газет, брошур, статей, річних звітів, каталогів тощо; а також дизайн digital публікацій: електронних книг, журналів та каталогів.
Включає в себе: одяг, промо сувенiри та зразки продукції, guerrilla marketing аксесуари, промо продукцію та брендинговий мерчиндайзинг, DM-матеріали та оригінальні бізнес подарунки.
Включає: календарі, запрошення, листівки, квитки та сезонні вітальні листівки в форматі друкованих матеріалів.
Дизайн макетів, постерів, афіш, плакатів тощо. Дизайн повинен бути створений саме як плакат, а не як концепція, задумана для іншого носія і застосована до формату плаката. Плакати можуть бути як друковані, так і цифрові.
Кожен плакат, що є частиною серії з декількох робіт, необхідно завантажувати і оплачувати як окремі конкурсні заявки.
Всі види упаковок, обкладинки та етикетки для товарів і послуг.
Наочна візуалізація комплексу даних, які доносять інформацію чітко та ефективно через різні засоби, як цифрові, так і не цифрові / статичні та динамічні. Включає в себе діаграми, карти, графіки, відібраний контент та контент, створений користувачами і т. д.
Indoor дизайн та дизайн зовнішнього середовища, який включає в себе: дизайн торгівельного середовища та у сфері споживчого досвіду, інсталяції торгівельних середовищ, дизайн точок продажу, точок взаємодії зі споживачем та дизайн рекламних матеріалів у магазині, рішення у просторі та скульптурні інсталяції, події в реальному часі, вказівники та вивіски.
Включає в себе:дизайн веб-сайтів, мікросайтів, додатків, інструментів, ігор, утилітів та ін., digital інсталяції та події, UX,UI дизайн, соціальні платформи (залучення до соціальних мереж через дизайн).
Дизайн moving image, що передає повідомлення бренда. Включає в себе живі дії, анімацію, музичні відео, network IDs, interstitials, шоу ріли, титри і т. д.
Дизайн у зовнішній рекламі, включаючи рекламні щити, транзитну рекламу, кіоски та нестандартні/ambient носії.
Дизайн, у якому відкриваються нові ідеї, способи чи методи його виконання, що розширює межі галузі (середовища).
Застосування інновацій та певної винахідливості задля подолання обмежень, спричинених пандемією Covid-19. Роботи повинні містити пояснення оригінальності методів, використаних для реалізації проекта, а також інформацію про те, як вирішувались проблеми соціального дистанціювання, обмеження подорожей, нестачі талантів, зменшення бюджетів, дистанційної роботи вдома тощо.
Роботи, за якими стоять ризиковані, рішучі, безстрашні, сміливі ідеї. Концепція ідеї могла б бути легко відхилена ще на етапі затвердження або ж могла бути не прийнята клієнтами, але сміливість рішення зробила можливою його реалізацію. Роботи повинні містити інформацію будь-якого контексту, важливого для розуміння того, чому ця ідея може вважатися сміливою.
ВИМОГИ ДО РОБІТ
Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MOV, MP4, і т.д).
Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою. Пояснюйте або перекладайте специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Всі роботи надаються в такому вигляді:
1. Зображення (PRESENTATION IMAGE) або Одне зображення (digital версія оригіналу роботи):
JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.
Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.
Переконайтесь, що ваше зображення PRESENTATION IMAGE містить всі ключові віжуали та елементи заявленного дизайну.
Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
2. Відеокейс (опціонально):
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |