OUT OF HOME CRAFT

Конкурсні роботи повинні продемонструвати найвищий рівень знань та бачення застосування творчих прийомів та технік виконання.

Категорії конкурсу

B4-01. COPYWRITING

Зразкове написання текстів у зовнішній рекламі. В роботах приділяється увага тому, як копірайтинг реалізує творчу ідею.

B4-02. ART DIRECTION

Зразкова комунікація бренду через візуальне сприйняття у зовнішній рекламі. В роботах звертається увага загальному дизайну, композиції та візуальному виконанню.

B4-03. ILLUSTRATION

Зразкове виконання ілюстрації в зовнішній рекламі. Увага приділяється творчому впливу ілюстрації.

B4-06. PRINTING & PRODUCTION

Спеціалізовані технології друку та виготовлення, що застосовуються до матеріалів зовнішньої реклами.

B4-07. USE OF TECHNOLOGY

Використання нових або існуючих цифрових технологій, що застосовані для робіт зовнішньої реклами.

B4-04. PHOTOGRAPHY

Зразкове виконання фотографії в зовнішній рекламі. В роботах увага зосереджена на залученні через творче вираження.

B4-05. TYPOGRAPHY

Зразкове використання шрифтового оформлення в зовнішній рекламі. В роботах увага буде зосереджені на тому, як передається естетика дизайну та сторітелінгу за допомогою типографіки.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MOV, MP4, і т.д).

 

Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою. Пояснюйте або перекладайте специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Всі роботи оформлюються в такому вигляді:

 

1.  Одне зображення (digital версія оригіналу роботи):

 

JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.

 

Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.

 

Файл зображення, будь ласка, називайте відповідно до назви роботи.

 

Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.

 

2. Відеокейс (опціонально):

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:

 

  • Повна версія: до 120 секунд

    Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
     

  • Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд

    Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480