PUBLIC RELATIONS

Кампанії, програми і тактики, які активно залучають споживачів/аудиторію і демонструють високий рівень стратегічного планування, креативності та бізнес-результатів. Роботи спрямовані на створення і збереження довіри і взаєморозуміння між брендами або організаціями і їх громадськістю/аудиторією

Категорії конкурсу

A10-01. MEDIA RELATIONS

Використання традиційних ЗМІ (преса, радіо, телебачення, інтернет та ін.), що створені для підвищення обізнаності та впливу на сприйняття суспільством бренду, товару або сервісу.

A10-02. COMMUNITY BUILDING

Залучення цільової аудиторії через соціальні мережі та форуми спільнот з метою покращення відношення до бренду, збільшення взаємодії споживачів з брендом, товаром чи послугою.

A10-03. BRAND PARTNERSHIPS

Інтеграція двох або більше брендів, що працюють разом в рамках єдиної PR кампанії

A10-04. EVENTS & EXPERIENTIAL

PR кампанія зосереджена навколо запланованого заходу («трюку»), конференції чи іншої події, створеної для підвищення обізнаності та впливу на сприйняття суспільством бренду, товару чи послуги

A10-05. CURRENT EVENT RESPONSE

Використання інформації в реальному часі для створення орієнтованих на бренд повідомлень або реагування на поточні події

A10-06. CELEBRITY/INFLUENCER

Залучення знаменитостей / інфлюенсерів як частина PR кампанії

A10-07. MULTICULTURAL

Промотування розвитку міжкультурної толерантності та взаєморозуміння, побудова стосунків з різною аудиторією

A10-08. BEHAVIORAL COMMUNICATIONS

PR кампанія направлена на підвищення обізнаності громадськості та/або зміну думки чи поведінки цільової аудиторії

A10-09. INTEGRATED PR CAMPAIGN

Інтегрована PR кампанія, що включає мінімум 3 канали. Може включати взаємодію зі ЗМІ, івенти, побудову ком’юніті тощо

A10-10. INNOVATION IN PR

PR кампанія, направлена на дослідження трансформаційних ідей, установок чи методів їх виконання та просування дисципліни як такої. В роботі потрібно пояснити які інноваційні та трансформаційних аспекти були включені в кампанію.

A10-11. INNOVATION IN LOCKDOWN

Застосування інновацій та певної винахідливості задля подолання обмежень, спричинених пандемією Covid-19. Роботи повинні містити пояснення оригінальності методів, використаних для реалізації проекта, а також інформацію про те, як вирішувались проблеми соціального дистанціювання, обмеження подорожей, нестачі талантів, зменшення бюджетів, дистанційної роботи вдома тощо.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MP3, MOV, MP4, і т.д).

 

Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. Пояснюйте або перекладайте специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Всі роботи надаються в такому вигляді:

 

1. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:

 

зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для брифу, execution і результатів).

 

JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.

 

Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.

 

Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.

 

2. Відеокейс:

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:

 

  • Повна версія: до 120 секунд

    Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
     

  • Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд

    Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480    

 

3. Додаткові матеріали:

 

Ви можете надати додаткові матеріали до поданої вами кампанії. Будь ласка, надайте тільки найнеобхідніші файли для суддівства в наступних форматах:

 

Усі JPG файли повинні бути 150 dpi, RGB і A4 формату.

 

Усі відео матеріали повинні бути форматом MOV / MP4.

 

Усі аудіо матеріали повинні бути форматом MP3.

 

Усі вебсайти або онлайн матеріали мають бути надані у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства. 

Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.