AUDIO & RADIO
Роботи повинні продемонструвати влучні ідеї використання звуку. Роботи, в яких замість візуального представлення використовується техніка звукової передачі повідомлення бренду. Це можуть бути рекламні радіо ролики, радіопередачі, подкасти, стрімінги/трансляції, а також аудіоконтент для завантаження.
Категорія може включати використання аудіо інструментів в різних медіа каналах.
Категорії конкурсу
- FMCG та інші продукти, включаючи товари тривалого використання, продукти харчування та напої алкогольні / безалкогольні, транспортні засоби, одяг, товари для дому, косметика, лікарські препарати, аксесуари і т.д.
- Фінансові послуги, роздрібна торгівля і e-commerce, включаючи громадське харчування, телекомунікаційні послуги, освіта, комерційні громадські послуги, охорона здоров'я, корпоративні та / або внутрішні комунікації і т.д.
Реклама рекламних агентств та реклама засобів медіа (видання, телебачення, радіо, медіапростори, диджитальні платформи та інші медіа).
Політика, державні установи, уряд, державна політика.
Аудіо/радіо реклама корпоративних кампаній, включаючи спонсорство подій для створення образу/підвищення іміджу/формування уявлення про бренд.
Брендований аудіоконтент, який активує дії слухача. Включає прослуховування на основі місцезнаходження, призначений для користувача спеціальний контент, взаємодію з фізичним світом і т. д.
Аудіо брендинг, що з’являється через різні взаємодії з аудиторією, щоб розповісти бренд-сторі. Включає аудіо логотипи, звуки чи джингли, створені спеціально для брендів.
Подкасти, що інтегрують бренд в свій контент. Рекламні ролики, що транслюються через інтернет-радіостанцію або платформу.
Контекстно релевантне створення та розміщення спонсорських повідомлень у межах відповідного ефіру/програми.
Роботи, в яких задіяні кілька елементів або каналів, що переважно керуються звуком. Увага приділяється інтеграції обраних елементів або каналів, і вони повинні продемонструвати, наскільки добре різні типи доповнюють і формують один одного під час передачі повідомлень бренду і/або зміни знання і ставлення споживачів.
Швидка відповідь в радіо/аудео рекламі, яка використовує шум та увагу навколо новини або події, щоб генерувати максимальне висвітлення для бренду. Включає перехоплення новин в режимі реального часу та конкретній ситуації.
Інноваційне використання радіо або аудіо для передачі повідомлення бренду. Робота, яка підсилює та оживляє враження споживачів, дозволяючи їм взаємодіяти та реагувати на радіо або аудіо контент.
Застосування інновацій та певної винахідливості задля подолання обмежень, спричинених пандемією Covid-19. Роботи повинні містити пояснення оригінальності методів, використаних для реалізації проекта, а також інформацію про те, як вирішувались проблеми соціального дистанціювання, обмеження подорожей, нестачі талантів, зменшення бюджетів, дистанційної роботи вдома тощо.
Роботи, за якими стоять ризиковані, рішучі, безстрашні, сміливі ідеї. Концепція ідеї могла б бути легко відхилена ще на етапі затвердження або ж могла бути не прийнята клієнтами, але сміливість рішення зробила можливою його реалізацію. Роботи повинні містити інформацію будь-якого контексту, важливого для розуміння того, чому ця ідея може вважатися сміливою.
ВИМОГИ ДО РОБІТ
Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake MP3, MOV, MP4, і т.д).
Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою. Пояснюйте або перекладайте специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Для кожної конкурсної заявки потрібно завантажити один аудіоролик формату MP3.
128 kbps(мінімально)/256 kbps(бажано), ступінь стиснення 11: 1.
Розмір файлу не повинен перевищувати 3 Мб.
Максимальна тривалість аудіоролика 180 секунд.
Аудіоролики повинні бути надані у версії з оригінальною мовою.
Якщо оригінальний мова не є англійською, рекомендується завантажити англійську версію аудіоролика.
У тому випадку, якщо завантажена тільки англійська версія аудіоролика від країни, в якій англійська мова не є рідною, оргкомітет може запросити підтвердження того, що аудіоролик виходив в ефір англійською мовою.
Всі матеріали повинні бути надані в оригінальному вигляді без будь-яких доповнень або змін. Перекладені матеріали повинні повністю відповідати сценарію оригінального аудіоролика.
Якщо робота вимагає додаткових пояснень, то їх потрібно прописати у полі опису ідеї. Не використовуйте вербальні пояснення в самому MP3 файлі.
Кожна версія аудіоролика (оригінальна і англійська) повинна бути завантажена окремим MP3 файлом. У разі завантаження двох варіантів ролика, переконайтеся, що в один файл не включені обидві версії.
Written Script: До конкурсної заявки необхідно додати англійський текстовий переклад сценарію аудіоролика. Цей переклад буде наданий журі. Переконайтеся, що перекладений сценарій є повним і точним.
В якості додаткового матеріалу можливе завантаження відеокейсу.
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |