AUDIO & RADIO CRAFT

Роботи демонструють техніку та майстерність/навички, що використовуються при реалізації аудіо/радіо контенту.

Категорії конкурсу

B5-01. SOUND DESIGN

Процес деталізації, визначення і досягнення, управління або створення аудіо-елементів, включаючи звукові ефекти, позастудійні записи, технологія «atmos» і т. д.

B5-02. USE OF MUSIC

Вдале використання оригінальних композицій, ліцензійних записів або адаптованих/змінених версій існуючих записів.

B5-03. SCRIPT

Сценарій здатний творчо трансформувати ідею бренду або повідомлення в аудіоконтент, який покращує досвід слухача і при цьому знаходиться в рамках брифу і регіональних правил.

B5-04. CASTING & PERFORMANCE

Донесення сценарію завдяки виконанню, коли голосове виконання є невід'ємною частиною успіху аудіоролика. Це може бути і тон, і темп, використання акцентів або втілень (виконання ролі) і т. д.

B5-05. USE OF AUDIO TECHNOLOGY
Роботи, що базуються на далекоглядних ідеях, творче використання яких безпосередньо покращує досвід слухача. Може включати використання програм або мобільних/веб-технологій, розробку програмного забезпечення та технологію, яка демонструє розвиток у процесі виробництва та розповсюдження аудіо.
B5-06. VOICE-ACTIVATION

Креативне застосування (додаток) та використання голосових платформ та голосових технологій. Роботи повинні продемонструвати, наскільки інтерактивно та захоплююче використовувались сторітелінг та аудіо для стимулювання залучення та покращення досвіду слухача.

ВИМОГИ ДО РОБІТ 

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake  MP3, MOV, MP4, і т.д).

 

Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою. Пояснюйте або перекладайте специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ 

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Для кожної конкурсної заявки потрібно завантажити один аудіоролик формату MP3.

128 kbps(мінімально)/256 kbps(бажано), ступінь стиснення 11: 1.

Розмір файлу не повинен перевищувати 3 Мб.

Максимальна тривалість аудіоролика 180 секунд.

 

Аудіоролики повинні бути надані у версії з оригінальною мовою.

 

Якщо оригінальний мова не є англійською, рекомендується завантажити англійську версію аудіоролика.

 

У тому випадку, якщо завантажена тільки англійська версія аудіоролика від країни, в якій англійська мова не є рідною, оргкомітет може запросити підтвердження того, що аудіоролик виходив в ефір англійською мовою.

 

Всі матеріали повинні бути надані в оригінальному вигляді без будь-яких доповнень або змін. Перекладені матеріали повинні повністю відповідати сценарію оригінального аудіоролика.

 

Якщо робота вимагає додаткових пояснень, то їх потрібно прописати у полі опису ідеї. Не використовуйте вербальні пояснення в самому MP3 файлі.

 

Кожна версія аудіоролика (оригінальна і англійська) повинна бути завантажена окремим MP3 файлом. У разі завантаження двох варіантів ролика, переконайтеся, що в один файл не включені обидві версії.

 

Written Script: До конкурсної заявки необхідно додати англійський текстовий переклад сценарію аудіоролика. Цей переклад буде наданий журі. Переконайтеся, що перекладений сценарій є повним і точним.

 

В якості додаткового матеріалу можливе завантаження відеокейсу.

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.

 

Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:

 

  • Повна версія: до 120 секунд

    Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
     

  • Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд

    Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480