PRINT & PUBLISHING

Оригінальність та досконалість креативних ідей у друкованих медіа та ЗМІ. Це можуть бути рекламні щити, плакати, газети, журналами, календарі, як у друкованому форматі, так і цифрові матеріали. А також:

 

- комерційні публікації (книги та журнали, створені для комерційних або рекламних цілей, для збільшення впізнаваності бренду)

 

- digital-публікації (публікації, що створені спеціально для digital платформ, включаючи електронні книги та цифрові журнали)

 

- рекламно-інформаційні матеріали: брошури, буклети, тощо.

Категорії конкурсу

A2-01. FOOD & DRINK

Продукти харчування та напої алкогольні/безалкогольні.

A2-02. OTHER FMCG

Краса, засоби для прибирання, товари для дому та інші товари недовготривалого використання.

A2-03. HEALTHCARE

Фарма, безрецептурні препарати, оздоровча сфера.

A2-04. OTHER CONSUMER PRODUCTS (INCLUDING DURABLE GOODS)

Технології, предмети домашнього вжитку, меблі та освітлення, іграшки, мода, побутова техніка та інші товари тривалого користування.

A2-05. AUTOMOTIVE

Транспортні засоби, інші автомобільні товари та сервіси.

A2-06. RETAIL

Роздрібна торгівля, електронна комерція. 

A2-07. TRAVEL, LEISURE, ENTERTAINMENT, HORECA, CULTURE & EDUCATION

Подорожі та туристичні агенції, авіакомпанії, поїзди та автобусні компанії, поромні та круїзні маршрути, туристичні агенції, готелі, курорти, промоушн міста/країни, тематичні парки, тренажерні зали, салони краси, спортивні заклади, музичні фестивалі, оркестри, виставки та шоу, ресторани, фаст-фуд, нічні клуби, бари, музеї, арт-галереї, кінотеатри та театри, гольф та заміські клуби, культура, освіта.

A2-08. SELF PROMO OF ADVERTISING AGENCIES AND MEDIA

Реклама рекламних агентств та реклама засобів медіа (видання, телебачення, радіо, медіапростори, диджитальні платформи та інші медіа).

A2-09. CONSUMER SERVICES & B2B

Всі комерційні споживчі послуги, юридичні, фінансові, B2B технології, консультації та професійні послуги, інші бізнес послуги, внутрішні та корпоративні комунікації.

A2-10. POLITICS & GOVERNMENT

Політика, державні установи, уряд, державна політика.

A2-11. PR&CORPORATE IMAGE

Друкована реклама корпоративних кампаній, включаючи  спонсорство подій для створення образу/підвищення іміджу/формування уявлення про бренд.

A2-12. TACTICAL PRINT ADVERTISING

Швидка відповідь друкованої реклами, яка використовує шум та увагу навколо новини або події, щоб генерувати максимальне висвітлення для бренду. Включає  перехоплення новин в режимі реального часу та конкретній ситуації.

A2-13. INNOVATION IN PRINT & PUBLISHING
Друкована реклама, яка досліджує та застосовує трансформуючі ідеї, девайси чи методи та штовхає всю категорію друкованої реклами вперед.
Також включає:
  • адаптовану друковану рекламу (друковані оголошення, які були модифіковані або адаптовані для фізичних елементів),
  • інноваційне використання друку (для нетрадиційної та інноваційної друкованої реклами. Може включати друковані оголошення з цифровими та інтерактивними елементами, разом з додатками, що треба завантажувати,  QR-коди, розширену реальність та NFC. Друкована реклама, що представлена інноваційним способом)

 

A2-14. INNOVATION IN LOCKDOWN

Застосування інновацій та певної винахідливості задля подолання обмежень, спричинених пандемією Covid-19. Роботи повинні містити пояснення оригінальності методів, використаних для реалізації проекта, а також інформацію про те, як вирішувались проблеми соціального дистанціювання, обмеження подорожей, нестачі талантів, зменшення бюджетів, дистанційної роботи вдома тощо.

A2-15. BRAVE IDEA

Роботи, за якими стоять ризиковані, рішучі, безстрашні, сміливі ідеї. Концепція ідеї могла б бути легко відхилена ще на етапі затвердження або ж могла бути не прийнята клієнтами, але сміливість рішення зробила можливою його реалізацію. Роботи повинні містити інформацію будь-якого контексту, важливого для розуміння того, чому ця ідея може вважатися сміливою.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MOV, MP4, і т.д).

 

Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою. Пояснюйте або перекладайте специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Всі роботи оформлюються в такому вигляді:

 

1.  Одне зображення (digital версія оригіналу роботи):

 

JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.

 

Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.

 

Файл зображення, будь ласка, називайте відповідно до назви роботи.

 

Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.

 

2. Відеокейс (опціонально):

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:

 

  • Повна версія: до 120 секунд

    Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
     

  • Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд

    Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480