DIGITAL & MOBILE

Роботи досягають бажаної аудиторії за допомогою веб-сайтів, мобільних додатків, банерної реклами, мультимедіа чи інших технологій. Придатними платформами для таких робіт можуть бути: планшети, комп’ютери, натільні технології ("розумний" одяг, аксесуари, девайси), цифрові екрани та мобільні телефони.

Категорії конкурсу

A6-01. PRODUCTS & SERVICES
  • FMCG та інші продукти, включаючи товари тривалого використання, продукти харчування та напої алкогольні / безалкогольні, транспортні засоби, одяг, товари для дому, косметика, лікарські препарати, аксесуари і т.д.
  •  
  • Фінансові послуги, роздрібна торгівля і e-commerce, включаючи громадське харчування, телекомунікаційні послуги, освіта, комерційні громадські послуги, охорона здоров'я, корпоративні та / або внутрішні комунікації і т.д.
A6-02. ECOMMERCE

Креативне застосування рішень для інтернет і мобільної комерції, яке призвело до оптимізації шляху споживача до покупки, збільшення залученості і  до комерційного успіху бренду. Це можуть бути: додатки, гаманці, програми винагород і підвищена зручність користування.

A6-03. SELF PROMO OF ADVERTISING AGENCIES AND MEDIA

Реклама рекламних агентств та реклама засобів медіа (видання, телебачення, радіо, медіапростори, диджитальні платформи та інші медіа).

A6-04. POLITICS & GOVERNMENT
Політика, державні установи, уряд, державна політика.
A6-05. PR&CORPORATE IMAGE

Корпоративні іміджеві кампанії, включаючи  спонсорство подій для створення образу/підвищення іміджу/формування уявлення про бренд.

A6-06. APPS

Будь-які додатки для мобільних пристроїв, до яких можна отримати доступ через інтернет або завантажити з магазинів програм та інших платформ розповсюдження мобільного програмного забезпечення.

A6-07. GAMES

 Ігри, розроблені для мобільних/веб пристроїв. Можуть бути як ігри, що спеціально створені для бренду, так і ігри зі стратегічною та творчою інтеграцією бренду.

A6-08. SOCIAL MEDIA & INFLUENCER

Реклама через соціальні мережі. Роботи, що поширюють повідомлення бренду через публічний шерінг, коментарі та висловлення думок та генерацію контенту. Результати вимірюються охопленням переглядів, лайками, репостами, коментарями, згенерованим користувачами контентом тощо. Можуть бути креативні рішеннями, які використовують Facebook, Instagram, Twitter, а також інфлюєнсерів (зірки/знаменитості, амбассадор бренда, лідер думок) для збільшення залучення аудиторії.

A6-09. BANNERS & RICH MEDIA ADVERTISING
Можуть бути різні рекламні блоки, що розміщуються над сторінкою, такі як вспливаючі рекламні оголошення, переходи сторінок, прероли у роликах, а також більш традиційні банерні оголошення.
A6-10. ONLINE VIDEO

Можуть бути  інтерактивні відеоролики, які вимагають взаємодії користувача протягом усього відео для покращення історії або досвіду, прероли та інші відео, створені спеціально для перегляду в інтернеті.

A6-11. VIRAL

Робота, яка була створена з наміром стати вірусною та широко розповсюдженою. 

A6-12. USER-GENERATED CONTENT

Роботи, призначені залучати, взаємодіяти та надихати аудиторію на участь та створення власного контенту, який сприяє початковій ідеї та повідомленню. Максимальна співпраця між брендом та користувачем.

A6-13. SOCIAL TRENDS

Відповідність популярним та сучасним соціальним поведінкам та культурі, включаючи смайлики, меми, хештеги, GIF-файли і т. д., з метою посилення комунікації бренду з аудиторією або спільнотою.

A6-14. TACTICAL DIGITAL/MOBILE ADVERTISING

Поєднує в собі творчі ідеї і використання останніх новин або актуальної теми, щоб забезпечити максимальне висвітлення і участь в соціальних мережах бренду, що призводить до негайного впливу.

A6-15. INNOVATION IN DIGITAL & MOBILE

Використання нових технологій та нових медіа для розширення меж креативності або переосмислення старих технологій/медіа носіїв по-новому, творчо. Необхідно показати, наскільки використання технологій/медіа є інноваційним та безпосередньо сприяло комерційному успіху.

A6-16. INNOVATION IN LOCKDOWN

Застосування інновацій та певної винахідливості задля подолання обмежень, спричинених пандемією Covid-19. Роботи повинні містити пояснення оригінальності методів, використаних для реалізації проекта, а також інформацію про те, як вирішувались проблеми соціального дистанціювання, обмеження подорожей, нестачі талантів, зменшення бюджетів, дистанційної роботи вдома тощо.

A6-17. BRAVE IDEA

Роботи, за якими стоять ризиковані, рішучі, безстрашні, сміливі ідеї. Концепція ідеї могла б бути легко відхилена ще на етапі затвердження або ж могла бути не прийнята клієнтами, але сміливість рішення зробила можливою його реалізацію. Роботи повинні містити інформацію будь-якого контексту, важливого для розуміння того, чому ця ідея може вважатися сміливою.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MOV, MP4, і т.д).

 

Усі веб-сайти та інші інтернет-матеріали повинні бути представлені у вигляді посилання, навіть якщо вони тимчасово розміщені в цілях суддівства.

 

Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і сплачені як окремі конкурсні заявки. Наприклад, 3 банера, що формують серію, повинні бути завантажені та сплачені як 3 окремі заявки.

 

Посилання повинні бути прописані в форматі 'http: //' або 'https: //', а також - бути у відкритому доступі, без необхідності вводити логін або пароль.

 

Будь ласка, переконайтеся, що ваше URL буде доступним онлайн. Роботи, які будуть не доступні, не будуть розглянуті членами журі.

 

Якщо оригінальна мова вашої роботи/додатку не є англійською, необхідно чітко продемонструвати механіку роботи вашого додатку/сайту/гри у відеокейсі, або ви можете додатково вказати URL (презентаційна веб-сторінка) сторінки, яка пояснить вашу роботу англійською мовою.

 

Якщо завантаження вашого додатку доступне не у всіх країнах світу, необхідно надати доступ за яким можна його скачати.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Всі роботи надаються в такому вигляді:

 

1. URL:

 

Посилання має вести прямо на ваш digital execution: веб-сайт, мікросайт, сторінку завантаження додатку або сторінку соціальних мереж. Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.

 

2. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:

 

зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для короткого опису заявки).

 

JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.

 

Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.

 

Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.

 

Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.

 

3. Відеокейс (опціонально):

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.

 

Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:

 

  • Повна версія: до 120 секунд

    Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
     

  • Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд

    Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480