BRANDED CONTENT & ENTERTAINMENT

В роботах легко поєднуються повідомлення бренду з розвагами/контентом як спосіб встановити зв’язок із аудиторією. Цей підхід залучає/розважає або інформує способами, які доповнюють маркетингову стратегію та цінності бренда, що має на меті створити емоційний зв’язок з аудиторією, а не просто продавати.

Категорії конкурсу

A9-01. FILM: TV, CINEMA/BROADCAST/ONLINE

Художні та/або нехудожні телепередачі/відео створені для трансляції на ТБ, окремі документальні фільми з інтеграцією бренда у сценарій, сюжет або ширші теми контенту - створені для телебачення, онлайн відео та платформ персонального підбору відео.

A9-02. NEW REALITIES

Художні, документальні фільми чи серіали, створені для нових платформ, включаючи VR та AR.

A9-03. MUSIC VIDEOS

Live-action або анімовані відеоролики, створені для реклами бренду, музиканта чи музичного концерту. Будь-яке музичне відео, створене як брендований контент для рекламодавця або реклама певного виконавця.

A9-04. AUDIO CONTENT

Контент, свтворений для радіо, підкастів або інших аудіопрограм. 

A9-05. DIGITAL/MOBILE/SOCIAL

Веб/мобільні платформи, додатки, соціальні платформи, доповнена, віртуальна та змішана реальність, що представляє бренд як невід’ємний компонент.

A9-06. LIVE BROADCAST/LIVE STREAMING

Кіно, телебачення або live-контент, включаючи прямі трансляції подій, спортивних змагань та використання платформ для прямих трансляцій.

A9-07. USER GENERATED CONTENT

Контент бренда, в тому числі візуальний (ТБ, online та ін.), який задіює  контент, що був створений користувачам та пов'язаний з брендом.
Призначений залучати, взаємодіяти та надихати аудиторію на участь та створювання власного контенту, який у свою чергу сприяє оригінальній ідеї/повідомленню. Як результат - співпраця між брендом та користувачем.

A9-08. NATIVE ADVERTISING

Оригінальний контент, який доповнює або відображає редакційне середовище, в якому воно з'являється, передаючи повідомлення від бренду, але надаючи цікаву інформацію чи дозвілля для аудиторії.

A9-09. BRANDED GAMES

Офлайн, а також онлайн-ігри, мобільні, планшетні або відеоігри, створені спеціально для брендів; або розміщення продуктів (product placements), які покращують споживче залучення гравця у грі. Включаючи реальні гри, в яких використовуються різні платформи і технології, ігри, призначені для VR, AR або інших нових технологій і платформ.

A9-10. PRODUCT/ BRAND INTEGRATION & SPONSORSHIPS / PARTNERSHIPS

Інтеграція брендів у існуючий контент, такий як фільми, серіали, теле- чи радіо/аудіо-шоу, а також стратегічне та творче партнерство/спонсорство для брендованого контенту.

A9-11. BRANDED ENTERTAINMENT EXPERIENTIAL

Захоплюючий досвід, який пов’язує людей із брендом у фізичному або віртуальному просторі. Включає фізичні та онлайн Pop-up магазини, виставки, зони на виставках, 360 відео, вуличне мистецтво або залучення громадських приміщень, персональні івенти, конкурси чи світські збори, зосереджені навколо бренду.

A9-12. CROSS-PLATFORM (Multi-Channel Storytelling)

Унікальний і ефективний спосіб залучення аудиторії до використання декількох платформ. Повинні бути задіяні сильні сторони кожної платформи для розширення концепції. Такі кампанії не є типовими інтегрованими кампаніями, в яких один елемент основного контенту використовується однаково в різних медіа.

A9-13. PRINT – WRITTEN/DESIGN

Використання письмового слова як брендованого контенту у пресі/виданнях - книги, статті, розповіді, розважальна друкована реклама. Використання дизайну, арт, фотографії в друкованих медіа - традиційних або цифрових.

A9-14. INNOVATION IN BRANDED CONTENT

Інноваційне використання інтеграції бренду в існуючий контент, а також здатність знаходити нові канали для залучення і стимулювання зростання підписників.

A9-15. INNOVATION IN LOCKDOWN

Застосування інновацій та певної винахідливості задля подолання обмежень, спричинених пандемією Covid-19. Роботи повинні містити пояснення оригінальності методів, використаних для реалізації проекта, а також інформацію про те, як вирішувались проблеми соціального дистанціювання, обмеження подорожей, нестачі талантів, зменшення бюджетів, дистанційної роботи вдома тощо.

A9-16. BRAVE IDEA

Роботи, за якими стоять ризиковані, рішучі, безстрашні, сміливі ідеї. Концепція ідеї могла б бути легко відхилена ще на етапі затвердження або ж могла бути не прийнята клієнтами, але сміливість рішення зробила можливою його реалізацію. Роботи повинні містити інформацію будь-якого контексту, важливого для розуміння того, чому ця ідея може вважатися сміливою.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MP3, MOV, MP4, і т.д).

 

Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. Пояснюйте або перекладайте специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Всі роботи надаються в такому вигляді:

 

1. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:

 

зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для короткого опису заявки).

 

JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.

 

Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.

 

 

Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.

 

2. Відеокейс (опціонально):

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

 

Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:

 

  • Повна версія: до 120 секунд

    Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
     

  • Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд

    Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480    

 

 

3. Додаткові матеріали:

 

Ви можете надати додаткові матеріали до поданої вами кампанії. Будь ласка, надайте тільки найнеобхідніші файли для суддівства в наступних форматах:

 

Усі JPG файли повинні бути 150 dpi, RGB і A4 формату.

 

Усі відео матеріали повинні бути форматом MOV / MP4.

 

Усі аудіо матеріали повинні бути форматом MP3.

 

Усі вебсайти або онлайн матеріали мають бути надані у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства.

Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.