FILM CRAFT
Роботи повинні продемонструвати майстерність відеовиробництва. Тобто робота, в якій професійна майстерність та процес виробництва надзвичайно покращують її виконання.
Категорії конкурсу
Бачення та успіх режисури. Журі розглядатимуть реалізацію брифу через бачення режисера, а також наскільки добре це бачення було виконано. Враховуватиметься, як різні елементи продакшн (включаючи кастинг, декорації, звукове оформлення і операторська майстерність) використовувалися в реалізації.
Сценарій ролика, як це написано. Аналіз сценарію буде включати в себе діалог, голос за кадром, сцену, розвиток дії, хід дії і вираження. Журі буде дивитися, як успішно сценарій передає креативну ідею і відповідає її реалізації.
Якість і ефект зйомки. Стиль, художність, операторська робота, кінематографічні прийоми, композиція кадру, світлове оформлення і інші ефекти.
Креативне використання звукового дизайну в рекламному ролику. Технічна досконалість в записі, змішуванні і синтезі звукових ефектів.
Вплив і успіх музичних композицій, використаних у відеорекламы. Включає також оригінальну музику (створену спеціально для рекламного ролика), ліцензійні записи або адаптовані/змінені версії існуючих композицій.
Використання і естетика анімації в рекламному ролику. Всі види анімації, в тому числі cel анімація, покадрова анімація, графіка, силуетна мультиплікація та комп'ютерна анімація 2D / 3D.
Створення в ролику середовища та інших візуальних ефектів. Журі буде враховувати естетичну і технічну досконалість як самих ефектів, так і їх інтеграцію у відзнятий матеріал.
Естетичне враження від PRODUCTION DESIGN / ART DIRECTION. Включає в себе дизайн декорацій і знімального майданчика, а також загальний зовнішній вигляд, відчуття і атмосферу ролику.
Технічне і креативне рішення монтажу. Враховуються всі аспекти монтажу ролика: час, темп, динаміка, візуальна динаміка діалогу, використання звуку, а також в цілому story-telling.
Вплив та успіх кастингу. У цю категорію входить пре-продакшн відбір акторів, танцівників, співаків, моделей, непрофесіоналів, тварин та інших. Також категорія включає вуличний кастинг та майстерність голосового виконання озвучення ролику.
* Рекомендовано завантажити двохвилинний демо фільм, який демонструє процес кастингу, як додаток до основної версії фільму, що був у медіа.
Початкові та кінцеві титри для роликів, ТБ та інтернет-відео.
Приклад вдалого виконання корекції та класифікації кольорів для створення послідовних та стилізованих кольорових схем, які викликають певну емоцію та трансформують остаточний вигляд фільму. Включаючи те, як класифікація кольорів поєднується з освітленням, продакшн дизайном та режисурою, щоб покращувати та впливати на загальний настрій, відчуття та інтерпретацію фінальних кадрів.
Відео, створені камерою або комп’ютером, призначені для перегляду лише в портретному режимі.
Визнання інновацій та досягнень у виробництві відеореклами. Журі розгляне винахідницьке використання нових або існуючих технологій/ методів для покращення кінцевого execution. У роботу необхідно включити детальний опис процесу виробництва, включаючи те, як production команда використовувала нові підходи для досягнення безпрецедентного рівня production.
Увага до зусиль, докладених для організації та полегшення зйомок новим способом - віддалено. Застосування інновацій та певної винахідливості задля подолання обмежень, спричинених пандемією Covid-19. Роботи повинні містити пояснення оригінальності методів, використаних для реалізації проекта, а також інформацію про те, як вирішувались проблеми соціального дистанціювання, обмеження подорожей, нестачі талантів, зменшення бюджетів, дистанційної роботи вдома тощо.
ВИМОГИ ДО РОБІТ
Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake MOV, MP4, і т.д).
Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Одне і те ж відео може бути завантажено в усі категорії конкурсу.
Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Усі роботи мають бути представлені в наступному вигляді:
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
Заявка та відеоролик не повинні включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Відеоролики повинні бути завантажені у ефірній версії з оригінальному мовою. Не потрібно наводити у ролику додаткові пояснення. Використовуйте англійські титри, які дозволять журі зрозуміти роботу такою, якою вона була розміщена.
Дубляж не дозволений, вся мова повинна бути відображена субтитрами.
Допускається голосовий переклад. Переконайтеся, що титри повністю відповідають сценарієм ролика.
Для відеороликів, що за тривалістю перевищують 3 хвилини, необхідно зробити скорочену версію в 60 секунд.
В якості додаткового матеріалу можна завантажити demo film або case film (120 секунд максимум) в поле CASE FILM. Це може бути версія making of, що демонстує процес продакшену, відображуючи його конкретні елементи, або відеокейс, що містить всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |