INTEGRATED & INNOVATION
Різні види рекламних кампаній, в тому числі інтегровані, медійний, немедійні, одноканальні і т.д. Роботи повинні демонструвати, наскільки успішно була обрана креативна стратегія, визначені і інтегровані комунікаційні елементи, канали кампанії.
Категорії конкурсу
Кампанії з використанням комплексу різних медіа-каналів (як мінімум 3 різних носія) , які будуть оцінюватися, базуючись на тому, наскільки успішно були інтегровані вибрані елементи або канали під час кампанії. Включає інтегровану онлайн-кампанію.
Кампанія, що реструктурує імідж бренда, що змінює спосіб сприйняття споживачами бренда чи організації. Кампанія не має обмежуватися лише оновленням айдентики бренда, а має бути значно ширшою.
Роботи виділяються унікальним, новим, новаторським або винятковим креативним чином. Робота, що встановлює новий стандарт, кидає виклик нормам або вражає значним вражаючим фактором. Необхідно описати, чому робота повинна бути оцінена саме в цій категорії.
Стратегічне та креативне використання малих бюджетів та/або ресурсів для створення максимального ефекту. Результат, що досягнутий при обмеженому бюджеті/ресурсах.
Інтеграція двох або більше брендів, що працюють разом, щоб створити єдиний проект та унікальне повідомленням, що є спільним для цих брендів. Унікальне поєднання брендів може спровокувати цікаве креативне рішення та відкрити нову аудиторію. Ці рішення та кампанія зрештою приносять користь як групі брендів, так і кожному окремо завдяки командним зусиллям.
Роботи демонструють новаторське рішення складної маркетингової проблеми. В кампаніях повинні бути чітко показані досягнення конкретних маркетингових цілей і завдань за допомогою креативної реалізації та стратегічного планування.
Роботи, за якими стоять ризиковані, рішучі, безстрашні, сміливі ідеї. Концепція ідеї могла б бути легко відхилена ще на етапі затвердження або ж могла бути не прийнята клієнтами, але сміливість рішення зробила можливою його реалізацію. Роботи повинні містити інформацію будь-якого контексту, важливого для розуміння того, чому ця ідея може вважатися сміливою.
Застосування інновацій та певної винахідливості задля подолання обмежень, спричинених пандемією Covid-19. Роботи повинні містити пояснення оригінальності методів, використаних для реалізації проекта, а також інформацію про те, як вирішувались проблеми соціального дистанціювання, обмеження подорожей, нестачі талантів, зменшення бюджетів, дистанційної роботи вдома тощо.
ВИМОГИ ДО РОБІТ
Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MP3, MOV, MP4, і т.д).
Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. Пояснюйте або перекладайте специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Всі роботи надаються в такому вигляді:
1. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:
зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для брифу, execution і результатів).
JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.
Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.
Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
2. Відеокейс:
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |
3. Додаткові матеріали:
Ви можете надати додаткові матеріали до поданої вами кампанії. Будь ласка, надайте тільки найнеобхідніші файли для суддівства в наступних форматах:
Усі JPG файли повинні бути 150 dpi, RGB і A4 формату.
Усі відео матеріали повинні бути форматом MOV / MP4.
Усі аудіо матеріали повинні бути форматом MP3.
Усі вебсайти або онлайн матеріали мають бути надані у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства.
Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.