FILM

Включає:

 

- ТБ ролики/та у кіно: ролики на телебаченні або в кінотеатрі. Всі ролики повинні бути не більше 180 секунд.

 

- Онлайн-фільми: стандартна форма онлайн-реклами, включаючи пре-роли.

 

- Вірусні ролики.

 

- Скрінінги та події (в тому числі мікрофільми, 360 фільми і VR): відео на екранах, окрім телевізорів, кіно та інтернету.

Категорії конкурсу

A-01. FOOD & DRINK

Продукти харчування та напої алкогольні/безалкогольні.

A-02. OTHER FMCG

Краса, засоби для прибирання, товари для дому та інші товари недовготривалого використання.

A-03. HEALTHCARE

Фарма, безрецептурні препарати, оздоровча сфера.

A-04. OTHER CONSUMER PRODUCTS (INCLUDING DURABLE GOODS)

Технології, предмети домашнього вжитку, меблі та освітлення, іграшки, мода, побутова техніка та інші товари тривалого користування.

A-05. AUTOMOTIVE

Транспортні засоби, інші автомобільні товари та сервіси.

A-06. RETAIL

Роздрібна торгівля, електронна комерція.

A-07. TRAVEL, LEISURE, ENTERTAINMENT, HORECA

Подорожі та туристичні агенції, авіакомпанії, поїзди та автобусні компанії, поромні та круїзні маршрути, туристичні агенції, готелі, курорти, промоушн міста/країни, тематичні парки, тренажерні зали, салони краси, спортивні заклади, музичні фестивалі, оркестри, виставки та шоу, ресторани, фаст-фуд, нічні клуби, бари, музеї, арт-галереї, кінотеатри та театри, гольф та заміські клуби.

A-08. SELF PROMO OF ADVERTISING AGENCIES AND MEDIA

Реклама рекламних агентств та реклама засобів медіа (видання, телебачення, радіо, медіапростори, диджитальні платформи та інші медіа).

A-09. CONSUMER SERVICES & B2B

Всі комерційні споживчі послуги, юридичні, фінансові, B2B технології, консультації та професійні послуги, інші бізнес послуги, внутрішні та корпоративні комунікації.

A-10. NOT-FOR-PROFIT/CHARITY/GOVERNMENT

Державні установи, громадські організації, військові організації, благодійні фонди та інші некомерційні установи.

A-11. CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (CSR) / PR&CORPORATE IMAGE

Рекламні ролики кампаній соціальної відповідальності брендів, спрямовані на вирішення соціальних, етичних та екологічних питань.

 Корпоративні іміджеві ролики, включаючи  спонсорство подій для створення образу/підвищення іміджу/формування уявлення про бренд.

 

 

A-12. TACTICAL FILM ADVERTISING

Відео реклама, яка використовує популярність певної історії чи події, щоб генерувати максимальне висвітлення для бренду.

A-13. INNOVATION IN FILM

Інноваційне використання відео для передачі повідомлення бренду. Креативність у відео, що підсилює та оживляє залучення споживача.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake MOV, MP4, і т.д).

 

Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ 

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована. 

 

Усі роботи мають бути представлені в наступному вигляді:

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.

 

Заявка та відеоролик не повинні включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Відеоролики повинні бути завантажені у ефірній версії з оригінальному мовою. Не потрібно наводити у ролику додаткові пояснення.  Використовуйте англійські титри, які дозволять журі зрозуміти роботу такою, якою вона була розміщена.

Дубляж не дозволений, вся мова повинна бути відображена субтитрами.

Допускається голосовий переклад. Переконайтеся, що титри повністю відповідають сценарієм ролика.

 

Для відеороликів, що за тривалістю перевищують 3 хвилини, необхідно зробити скорочену версію в 60 секунд.

 

Відеокейси не приймаються.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480