НАГОРОДИ ФЕСТИВАЛЮ
Зареєструвавши роботу у конкурсну програму КМФР, ви змагаєтесь за такі нагороди:
· SHORTLIST
· BRONZE
· SILVER
· GOLD
· BEST OF CONTEST
· CREATIVE COMMUNICATIONS GRAND PRIX
· CRAFT/TECHNOLOGY GRAND PRIX
· POSITIVE CHANGE GRAND PRIX
· CLIENT`S VIEW GRAND PRIX
· THE BEST AGENCY OF THE FESTIVAL
Конкурсна програма КМФР складається з 4 основних блоків, що включають в себе певну кількість конкурсів. Кожний конкурс складається з категорій. У кожному конкурсі визначаються фіналісти (SHORTLIST), призери (GOLD, SILVER, BRONZE) та визначається один переможець — BEST OF CONTEST.
Кількість призерів та фіналістів може бути необмеженою. Журі має право не присуджувати призових місць при невідповідності жодної роботи, на їхню думку, до критеріїв оцінки. За рішенням журі в кожному окремому випадку можуть вручатися спеціальні призи конкурсу.
За підсумками всіх конкурсів будуть вручені 4 нагороди GRAND PRIX найкращим рекламним роботам в рамках 4 основних блоків Фестивалю (CREATIVE COMMUNICATIONS, CRAFT/TECHNOLOGY, POSITIVE CHANGE, CLIENT`S VIEW)
Висунута на GRAND PRIX кожного блоку робота може бути BEST OF CONTEST або бути обраною з числа золотих призерів будь-якого конкурсу. Нагорода GRAND PRIX кожного блоку вручається окремо.
У разі, якщо робота отримує декілька нагород, призові бали не плюсуються.
Винятком є роботи, що подані та мають нагороди одночасно в блоках Creative Communications та Positive Change. Grand Prix може бути присуджена для таких робіт тільки в рамках блоку Positive Change.
НАГОРОДИ
Золотим переможцям, BEST OF CONTEST конкурсів та GRAND PRIX кожного блоку будуть присуджені відповідні нагороди Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Срібним, бронзовим переможця та фіналістам вручаються дипломи.
Нагороди отримують тільки зареєстровані учасники фестивалю. Дублікати нагород можуть бути придбані іншими сторонами після фестивалю. Також після фестивалю учасникам будуть передані дипломи.
НАЙКРАЩА АГЕНЦІЯ ФЕСТИВАЛЮ
За підсумками конкурсної програми КМФР складається рейтинг учасників фестивалю. Учасник, який посідає в рейтингу перше місце, стає Найкращою агенцією фестивалю.
Перемога, призове місце, вихід в фінал або спеціальний приз журі (окрім спеціальних призів від партнерів та спонсорів) приносять такі бали:
Спеціальний приз журі — 1 бал
SHORTLIST — 2 бали
BRONZE — 4 бали
SILVER — 6 балів
GOLD — 8 балів
BEST OF CONTEST — 10 балів
CREATIVE COMMUNICATIONS GRAND PRIX — 15 балів
CRAFT/TECHNOLOGY GRAND PRIX — 15 балів
POSITIVE CHANGE GRAND PRIX — 15 балів
CLIENT`S VIEW GRAND PRIX — 15 балів
Примітка: сума балів для продакшн-студій визначається наступним чином.
У залік йдуть: 1) бали, за роботи, які продакшн-студія самостійно реєструвала на фестиваль; 2) бали, які продакшн-студія отримала, будучи зазначеною в кредитсах (роботу при цьому подавало інше агентство), але при цьому одночасно була учасником фестивалю. Враховуються бали як за досягнення в категорії FILM CRAFT, так і за нагороди в категорії FILM.