КМФР 2021 представляє журі Film, Radio & Audio, Integrated & Innovation, Radio & Audio Craft
Оргкомітет 22-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами представляє нових членів журі. Судді оцінять оригінальність творчих ідей і нестандартні підходи, які використовувалися при створенні рекламних і радіо-роликів – тут креативність понад усе.
До складу журі увійшли:
Russell Schaller, Executive Creative Director, Cheil UK, Великобританія
Meg Farquhar, Executive Creative Director, Ogilvy Toronto, Канада
Bogdan Costin, Creative Director, Saatchi&Saatchi + The Geeks, Румунія
David Suda, Creative Director, Partner, WMC|Grey Prague, Чехія
Sören Schröder, Creative Director, Jung von Matt Limmat, Швейцарія
Ertug Tugalan, Executive Creative Director, Medina Turgul DDB, Туреччина
Grisha Sorokin, Creative Director, Little Good Agency, Founder, GOOD, Латвія
У конкурсі Film судді будуть оцінювати рекламні ролики, що створені для телебачення, кіно, інтернету, мобільних пристроїв, зовнішніх медіа тощо
В Radio & Audio будуть судити рекламні радіо ролики, радіопередачі, подкасти, стрімінги/трансляції, а також аудіоконтент для завантаження.
У конкурсі Integrated & Innovation розглянуть різні види рекламних кампаній, в тому числі інтегровані, медійний, немедійні, одноканальні і т.д.
А у Radio & Audio Craft оцінять роботи, що демонструють техніку та майстерність/навички при реалізації аудіо/радіо контенту.
Раніше оргкомітет вже оголосив членів журі конкурсів:
Digital & Mobile, Media, Branded Content & Entertainment, Media Craft
Найближчим часом будуть оголошені інші суддівські команди.
Нагадуємо, що до фестивалю допускаються конкурсанти з усіх країн світу і КМФР відкритий для рекламних агенцій, рекламодавців, медіа та індивідуальних учасників.