Участь

Фестиваль за форматом, конкурсними правилами, вимогами, програмою, складом журі повністю відповідає міжнародним стандартам проведення рекламних креативних фестивалів.


У 2017 році КМФР відбудеться у 18-й раз і пройде 25-26 травня в Києві.




За підсумками КМФР буде завершений український креативний сезон 2016/2017 і оголошені найкращі креативні агентства сезону на ринку України.


На фестивалі працюватиме міжнародне журі, членами якого виступлять найбільші світові фахівці в галузі реклами.


Конкурсна програма фестивалю складається з 12 конкурсів:


·  FILM

·  FILM CRAFT

·  PRINT & PUBLISHING

·  OUT OF HOME

·  RADIO

·  DESIGN & BRANDING

·  DIGITAL & MOBILE

·  ADVERTISING CAMPAIGNS

·  MEDIA

·  BRANDED CONTENT & VISUAL STORYTELLING

·  INDUSTRY CATEGORIES

·  BEST MARKETING INNOVATIONS


Роботи оцінюватимуть 8 складів журі:


·  FILM & RADIO JURY

·  FILM CRAFT AND BRANDED CONTENT & VISUAL STORYTELLING JURY

·  PRINT & PUBLISHING AND MEDIA JURY

·  DESIGN JURY

·  DIGITAL & MOBILE JURY

·  OOH & ADVERTISING CAMPAIGNS JURY

·  INDUSTRY JURY

·  BEST MARKETING INNOVATIONS JURY


У кожного складу буде свій голова журі і він фінально розставить планки для фіналістів і переможців, а також розподілить нагороди серед учасників конкурсу. За результатами роботи журі кожен голова визначає «Гран-Прі конкурсу», а рада голів спільним рішенням з числа золотих призерів вибире «Гран-Прі фестивалю».


Оцінювання робіт пройде із застосуванням 100-бальної шкали: від 1 до 100 балів. За результатами конкурсу у кожної конкурсної роботи буде незалежна оцінка кожного члена журі. Середньозважений бал допоможе учасникам об'єктивно оцінити свою роботу і її вірогідність отримати призове місце в подальших фестивалях.


Дедлайн прийому конкурсних робіт – 21 квітня 2017 року.


Фестиваль КМФР триватиме два дні – 25 та 26 травня 2016.


У програму увійде конференція Best Marketing Practices, в рамках якої виступлять лідери індустрії та провідні персони рекламного ринку України та зарубіжжя. Завершить фестиваль Церемонія нагородження переможців (26 травня), на якій будуть оголошені «Найкреативніші агентства» серед креативних, діджитал і агентств маркетингових сервісів.


Фестиваль входить до рейтингу креативності та майстерності  сезону 2016/2017 з коефіцієнтом два (k = 2).