РОЗКЛАД

ПРОГРАМА BEST MARKETING PRACTICES


31 травня - 1 червня, КИЇВ
ВДНГ, Національний комплекс «Експоцентр України» (Павільйон № 3)
просп. Академіка Глушкова, 1

 

Павільйон № 3
День 1. 31 ТРАВНЯ
Модератор: Оксана Стехіна, директор з розвитку бізнесу Dentsu Aegis Network Ukraine
9:00 РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ
9:00-10:00 KIAF 2018 CONTEST SCREENING
10:00-10:15 ВІТАЛЬНЕ СЛОВО ВІД ОРГАНІЗАТОРУ ФЕСТИВАЛЮ КМФР
Максим Лазебник, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції
10:15-11:15 OOH MEDIA track
Індустріальний комітет зовнішньої реклами. Дослідження зовнішньої реклами
Юрій Чаруха, генеральний директор BigBoard, Глава ІКЗР
Інновації в зовнішній рекламі
Лариса Булатова, директор "Перехід Аутдор"
Діджиталізація зовнішньої реклами. Початок
Олег Невельчуг, генеральний директор Групи Компаній "РТМ-Україна"
11:15-12:00 RADIO track
Велике Весілля – кейс успішного креативу на радіо
Наталія Гілевич, заступник директора з маркетингу Bayadera Group
Лариса Сірик, комерційний директор ТАВР МЕДІА
BURN Residency 
Ігор Зайчук, комерційний директор Kiss FM
12:00-12:45 Закат імперій і пробудження королів
Павел Таяновський, Chief of Transformations, Carat Ukraine
12:45-14:10 MEDIA track
Meaningful brands. Підхід до планування
Аліна Котенко, Managing Director, Havas Media Ukraine
Україна в величезному digital світі. Як відбувається глобальна digital еволюція і чи по шляху нам з нею
Ярослав Огоцький, стратегічний директор Isobar Ukraine
Unskippable
Дмитро Мошаров, Managing Director, Media First Ukraine
Навіщо FMCG-брендів персоналізований маркетинг?
Марія Величко, Strategic Director та Ірина Романченко, Digital Strategy Lead, Zenith
14:10-15:30 BRANDED CONTENT & NATIVE AD track
5 кроків для створення ефективного бренд-контенту
Олена Власик, Content Leader, SPONZ
Олена Клименчук, Senior Brand Manager, Finlandia & BF brands
Як зробити branded блокбастер 
Олена Мартинова, директор зі стратегічного маркетингу та Наталія Вовк, керівник відділу ефірного промо групи 1 + 1 медіа
Як зачепити покоління Z: зірки в нативних рекламних спецпроектах
Світлана Хабленко, директор з реклами та Тетяна Яіцька, директор з розвитку Edipresse Ukraine
15:30-16:30 Маркетинг фейли - чому маркетологи не вчаться на помилках і як це впливає на галузь
Настя Байдаченко, Chief Transformation Officer, і Віталій Георгієв, Chief Innovation Officer, razom communications
Від фарми до креативу 
Станіслав Бесєдін, Senior Brand Manager, Bayer
16:30-18:30 CREATIVITY Talks
Від креативного агентства до компанії креативу та інновацій за один рік
Олександр Смірнов та Ярослав Плошко, партнери TABASCO
World Cleanup Day 2018
Marek Reinaas, Creative Partner, Zavod BBDO, Естонія
Is print advertising still relevant?
Tony Hardcastle, Global Creative Director, MullenLowe London, Великобританія 
19:00 ВЕЧІРКА ВІДКРИТТЯ 19-го КМФР.  Спеціальна посвята "Kinograf. 20 креативних років"
 
Павільйон № 5
День 1. 31 ТРАВНЯ
12:00-14:00 КРУГЛИЙ СТІЛ від Ініціативи "Чисте небо" 
Легально працювати в онлайні – реально 
Модератор: Андрій Осипов, адвокат, експерт Інституту масової інформації 
Окрема реєстрація за посиланням 
Локація: ВДНГ, павільйон № 5
 
Павільйон № 3
День 2. 1 ЧЕРВНЯ
Модератор: Дарія Кабанова, CEO, razom communications
9:00 РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ
9:00-10:00 EPICA AWARDS ON TOUR, KYIV SHOWCASE
Показ кращих ТВ-роликів планети на думку світової індустріальної преси Epica Awards 2017
10:00-13:30 DIGITAL track
10:00-11:00 Епоха відео і як в ній жити
Наталя Бороніна, керуючий директор VIVID
Катерина Оверко, креативний директор VIVID
Роль контенту в комунікації через чат-ботів
Іван Кучеренко, керуючий партнер, DIEVO
Тенденції і трансформація SMM інструментів
Дарина Толмачова-Соболевська, SMM Director, Fistashki, Росія
11:00-12:00 Диференціація через контент в інноваційних каналах комунікації. 45 хвилин від посадки в UBER до доставки товару з інтернет магазину
Олена Воробченко, Head of PPC, MOYO,
В'ячеслав Левченко, Country Manager, Hubble
Діджитал Восторг
Андрій Провотар, Сreative Director, Lovi Video
Олександра Жітіневич, PR manager, Fozzy Group
Digital in action 
Євген Кудрявченко, CEO, Vintage
12:00-13:30 Індекс діджіталізаціі маркетингу 
Ірина Андрющенко, керуючий партнер, CEO, D2
mobile ера: що вже змінилося і зміниться найближчим часом, як утримувати увагу покоління Z
Міла Крутченко, Chief Strategy & Digital Officer, razom communications
Інтеграція інтелекту в рекламу
Анна Волковинска, VAD PLSM Prestigio MB & DS, ASBIS Ukraine
13:30-14:30 FILM & FILM CRAFT track
Чому так складно зробити хорошу соціальну рекламу, але чому її все-таки потрібно робити
Влад Галяпа, асоційований креативний директор PROVID 
Пост і продакшн, як це працює в рамках однієї компанії
Олег Кошовий, Executive Producer і Артем Плужаров, Head of Post production, Gvardiya Film Production House
20 років рок-н-ролу
Ольга Кокошко, Стратегічні директор і Олег Киселиця, креативний директор "Кінограф"
14:30-15:30 DESIGN & BRANDING track
Що є бренд?
Наталія Закашанська і Марія Омельчук, співзасновники Galagan
Приховані емоційні можливості непримітних ринків
Ілля Лазученков, генеральний директор "Пленум", член Ради АБКР, Росія
15:30-17:30 CREATIVITY Talks
News is History 
Giorgi Avaliani, Creative Director, Leavingstone, Грузія
How to sell a shitty ad for $100,000
Chris Hooper, Producer, Hooperworld, США
Just pork meat (or how to sell creating controversy)
Jon Lavin, Executive Creative Director, McCann Madrid, Іспанія
18:30 WELCOME DRINKS 
19:00 ЦЕРЕМОНІЯ НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ 19-ГО КМФР
22:00 ВЕЧІРКА ЗАКРИТТЯ 19-го КМФР «Рекламщик – друг людини»
Локація: Фотостудія Lightfield, вул.Польова, 21
Трансфер ВДНГ-Lightfield: Party Bus біля павільйону № 3 о 21:30

 

* В програмі можливі зміни