BRANDED CONTENT & VISUAL STORYTELLING

Категорії конкурсу

J-01. TV, CINEMA & BROADCAST

Художні та/або нехудожні телепередачі/відео створені для трансляції на ТБ, окремі документальні фільми з інтеграцією бренда у сценарій, сюжет або ширші теми контенту - створені для телебачення, платформ персонального підбору відео.

J-02. MUSIC VIDEOS

Live-action або анімовані відеоролики, створені для реклами бренду, музиканта чи музичного концерту. Будь-яке музичне відео, створене як брендований контент для рекламодавця або реклама певного виконавця.

J-03. AUDIO CONTENT

Контент, свтворений для радіо, підкастів або інших аудіопрограм. 

J-04. ONLINE & MOBILE

Художні та/або науково-популярні передачі/фільми, створені для Інтернету (онлайн-відео, фільми або веб-дизайн), включаючи веб-сайти компаній, мобільних додатків, соціальні платформи, VR та AR.

J-05. LIVE BROADCAST/LIVE STREAMING

ТБ або live контент, в тому числі прямі трансляції подій та спорту. 

J-06. USER GENERATED CONTENT IN VISUAL STORYTELLING

ТБ або online візуальний контент, який використовує контент, що був створений користувачами, та пов'язаний з брендом.

J-07. NATIVE ADVERTISING

Оригінальний контент, який доповнює або відображає редакційне середовище, в якому воно з'являється, передаючи повідомлення від бренду, але надаючи цікаву інформацію чи дозвілля для аудиторії.

J-08. BRANDED GAMES

Офлайн, а також онлайн-ігри, мобільні, планшетні або відеоігри, створені спеціально для брендів або для розміщення продуктів, які покращують споживче залучення гравця у грі. Включаючи реальні гри, в яких використовуються різні платформи і технології, ігри, призначені для VR, AR або інших нових технологій і платформ.

J-09. PRODUCT & BRAND INTEGRATION

Просування продуктів бренду або послуги через появу в уже існуючих фільмах, телевізійних шоу або інших засобах масової інформації та дозволяють брендам отримувати або зміцнювати свій статус завдяки контексту, в якому вони розміщені.

J-10. INNOVATION IN VISUAL STORYTELLING AND BRANDED CONTENT

Інноваційне використання інтеграції бренду в існуючий контент, а також здатність знаходити нові канали для залучення і стимулювання зростання підписників.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MP3, MOV, MP4, і т.д).

 

Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Всі роботи надаються в такому вигляді:

 

1. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:

 

зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для короткого опису заявки).

 

JPG, 150 dpi, RGB, A4 формат (7063 x 5008 pixels), 5-15 MB.

 

Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.

 

Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.

 

Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.

 

2. Відеокейс (опціонально):

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.

 

Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:

 

  • Повна версія: до 120 секунд

    Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
     

  • Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд

    Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480    

 

 

3. Додаткові матеріали:

 

Ви можете надати додаткові матеріали до поданої вами кампанії. Будь ласка, надайте тільки найнеобхідніші файли для суддівства в наступних форматах:

 

Усі JPG файли повинні бути 150 dpi, RGB і A4 формату.

 

Усі відео матеріали повинні бути форматом MOV / MP4.

 

Усі аудіо матеріали повинні бути форматом MP3.

 

Усі вебсайти або онлайн матеріали мають бути надані у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства.

Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.