MEDIA

Категорії конкурсу

I-01. USE OF TV&OTHER SCREENS, RADIO& AUDIO PLATFORMS

Включаючи ТБ, платформи персонального підбору відео (VOD) та інші онлайн-провайдери; екрани, які взаємодіють зі споживачем, тобто тачскріни, сенсорні дисплеї тощо. 

Також категорія включає радіо, подкасти та інші аудіо технології.

I-02. USE OF PRINT AND OUTDOOR
Газети, журнали та ін., традиційні борди або постери, стандартна реклама на автобусних зупинках та транспортних засобах,  і т.д.
I-03. USE OF DIGITAL, MOBILE & SOCIAL PLATFORMS

Інтернет-платформи або пов'язані з ними технології використання digital середовища в медіа-кампанії. Може включати: сайти, мікросайти, ігри, пошукові системи, банерну рекламу і обмін миттєвими повідомленнями, смартфони, планшети, Bluetooth, SMS, MMS, WAP, GPS, мобільні ігри та програми, QR-коди, сайти соціальних мереж, блоги, wikis, сайти для обміну відео, хости, тощо.

I-04. USE OF SPECIAL EVENTS, STUNTS, SPONSORSHIP, PROMOTIONS

Включаючи live шоу, фестивалі, концерти, спортивні заходи, спонсорство заходів, guerrilla маркетинг, великі і малі видовища, події одноразового залучення тощо.

I-05. USE OF NON-TRADITIONAL AND AMBIENT MEDIA

Нестандартні зовнішні / рекламні щити, в тому числі 3D і нестандартні екрани, квиткові стелажі, вивіски, стінорама, digital білборди, наліпки на скло, обклеювання будівель, вертолітні банери та інші засоби, в яких використовується простір.

Включаючи рекламну продукцію в барах і ресторанах, а також інші ручні (або еквівалентні за розміром) предмети.

I-06. USE OF INTEGRATED MEDIA

Роботи будуть оцінювати за тим, наскільки успішно були інтегровані обрані медіа протягом всієї кампанії. Заявки повинні продемонструвати, наскільки ефективно різні медіа доповнюють один одного, аби донести меседж бренду до споживача.  

I-07. USE OF TECHNOLOGY

Використання вже існуючих або нових технологій для виконання або підтримки медіа-кампанії. Включаючи, але не обмежуючись: штучний інтелект, розширену і віртуальну реальність, робототехніку, гаджети і електроніку, портативні носії й інтерактивні технології і т. д

I-08. TARGET AUDIENCE REACH IN MEDIA CAMPAIGN

У цій категорії оцінюється глибина аналізу та розуміння ролі бренду та медіа в житті конкретних груп споживачів, включаючи їхні потреби, спосіб життя, цінності та інтереси.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MP3, MOV, MP4, і т.д).

 

Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Всі роботи надаються в такому вигляді:

 

1. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:

 

зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для короткого опису заявки).

 

JPG, 150 dpi, RGB, A4 формат (7063 x 5008 pixels), 5-15 MB.

 

Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.

 

Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.

 

Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.

 

2. Відеокейс (опціонально):

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.

 

Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:

 

  • Повна версія: до 120 секунд

    Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
     

  • Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд

    Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480    

 

 

3. Додаткові матеріали:

 

Ви можете надати додаткові матеріали до поданої вами кампанії. Будь ласка, надайте тільки найнеобхідніші файли для суддівства в наступних форматах:

 

Усі JPG файли повинні бути 150 dpi, RGB і A4 формату.

 

Усі відео матеріали повинні бути форматом MOV / MP4.

 

Усі аудіо матеріали повинні бути форматом MP3.

 

Усі вебсайти або онлайн матеріали мають бути надані у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства.

Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.