OUT OF HOME

Включає:

 

- Рекламні щити.

 

- Плакати.

 

-  Цифрові екрани (у тому числі анімовані цифрові екрани, інтерактивні цифрові екрани, динамічні цифрові екрани): уся стандартна цифрова реклами поза домом (OOH), що включає використання нестатичних цифрових дисплеїв для передачі повідомлення.

 

- Ambient: нестандартна та вільна форма зовнішньої реклами, яка використовує громадські приміщення, об'єкти та навколишнє середовище нетрадиційним способом.

Категорії конкурсу

D-1. FMCG
Продукти харчування, напої алкогольні/безалкогольні, краса та зворов'я, аудіо- та відео- пристрої та інші товари недовготривалого використання.
D-2. OTHER CONSUMER PRODUCTS (INCLUDING DURABLE GOODS)
Транспортні засоби, побутові товари, одяг, взуття, аксесуари та інші товари довготривалого використання.
D-3. CONSUMER SERVICES & B2B

Роздрібна торгівля та e-commerce, фінансові та страхові послуги, телекомунікації, будівництво та нерухомість, охорона здоров'я, освіта, ветеринарія, енергетика та інші споживчі послуги.

B2B: юридична, фінансова, B2B технологія, консультації та професійні послуги, інші види бізнесу послуги, внутрішні та корпоративні комунікації.

D-4. TRAVEL, LEISURE, ENTERTAINMENT, HORECA

Подорожі та туристичні агенції, авіакомпанії, поїзди та автобусні компанії, поромні та круїзні маршрути, туристичні агенції, готелі, курорти, промоушн міста/країни, тематичні парки, тренажерні зали, салони краси, спортивні заклади, музичні фестивалі, оркестри, виставки та шоу, ресторани, фаст-фуд, нічні клуби, бари, музеї, арт-галереї, кінотеатри та театри, гольф та заміські клуби.

D-5. SOCIAL ADVERTISING AND CHARITY
Програми інформування громадськості, благодійні об'єднання і асоціації, охорона навколишнього середовища, державна освіта, донорські програми і т.д.
D-6. CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (CSR) / CORPORATE IMAGE

Некомерційні кампанії соціальної відповідальності, спрямовані на вирішення соціальних, етичних та екологічних питань.

Корпоративні іміджеві кампанії, включаючи  спонсорство подій для створення образу/підвищення іміджу/формування уявлення про бренд.

.

D-7. SELF PROMO OF ADVERTISING AGENCIES AND MEDIA

Реклама рекламних агентств та засобів масової інформації.

D-8. INNOVATION IN OUTDOOR

Оцінюється креативне/або інноваційне використання навколишнього середовища для передачі повідомлення бренду. Журі розгляне, наскільки добре бренди шукають нові способи для покращення та посилення досвіду споживачів, дозволяючи взаємодіяти та реагувати на вміст зовнішнього контенту.

D-9. OUT OF HOME CRAFT: COPYWRITING

Зразкове написання текстів у зовнішній рекламі.

D-10. OUT OF HOME CRAFT: ART DIRECTION

Зразкова комунікація бренду через візуальне сприйняття у зовнішній рекламі.

D-11. OUT OF HOME CRAFT: ILLUSTRATION

Зразкове виконання ілюстрації у зовнішній рекламі.

D-12. OUT OF HOME CRAFT: PHOTOGRAPHY

Зразок майстерності фотографії у зовнішній рекламі.

D-13. OUT OF HOME CRAFT: TYPOGRAPHY

Зразкове використання шрифтового оформлення в зовнішній рекламі.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MOV, MP4, і т.д).

 

Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Всі роботи надаються в такому вигляді:

 

1.  Одне зображення (digital версія оригіналу роботи):

 

JPG, 150 dpi, RGB, A4 формат (7063 x 5008 pixels), 5 - 15MB

 

Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.

 

Файл зображення, будь ласка, називайте відповідно до назви роботи.

 

Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.

 

2. Відеокейс (опціонально):

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.

 

Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:

 

  • Повна версія: до 120 секунд

    Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
     

  • Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд

    Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480    

 

 

 

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ

 

 

EARLY BIRDS:

 

1-5 робіт:  2100 UAH / 4200 RUB / 60 EUR/ 150 BYN

 

6 і більше робіт: 1750 UAH / 3500 RUB /  50 EUR / 125 BYN

 

 

REGULAR PRICE:

 

1-5 робіт:  2625 UAH / 5250 RUB / 75 EUR / 190 BYN 

 

6 і більше робіт:  2275 UAH / 4550 RUB / 65 EUR / 165 BYN 

 

Ціни вказані без урахування податків.

 

 

EARLY BIRDS ENTRY DEADLINE

2 березня 2018 

 

REGULAR ENTRY DEADLINE

20 квітня 2018