FILM CRAFT

Роботи повинні продемонструвати майстерність відеовиробництва. Тобто робота, в якій професійна майстерність та процес виробництва надзвичайно покращують її виконання.

Категорії конкурсу

B-1. DIRECTION
Бачення та успіх режисури. Журі розглядатимуть реалізацію брифу через бачення режисера, а також наскільки добре це бачення було виконано. Враховуватиметься, як різні елементи продакшн (включаючи кастинг, декорації, звукове оформлення і операторська майстерність) використовувалися в реалізації.
B-2. SCRIPT
Сценарій ролика, як це написано. Аналіз сценарію буде включати в себе діалог, голос за кадром, сцену, розвиток дії, хід дії і вираження. Журі буде дивитися, як успішно сценарій передає креативну ідею і відповідає її реалізації.
B-3. CINEMATOGRAPHY
Якість і ефект зйомки. Стиль, художність, операторська робота, кінематографічні прийоми, композиція кадру, світлове оформлення і інші ефекти.
B-4. SOUND DESIGN
Креативне використання звукового дизайну в рекламному ролику. Технічна досконалість в записі, змішуванні і синтезі звукових ефектів.
B-5. ANIMATION
Використання і естетика анімації в рекламному ролику. Всі види анімації, в тому числі cel анімація, покадрова анімація, графіка, силуетна мультиплікація та комп'ютерна анімація 2D / 3D.
B-6. VISUAL EFFECTS
Створення в ролику середовища та інших візуальних ефектів. Журі буде враховувати естетичну і технічну досконалість як самих ефектів, так і їх інтеграцію у відзнятий матеріал.
B-7. PRODUCTION DESIGN / ART DIRECTION
Естетичне враження від PRODUCTION DESIGN / ART DIRECTION. Включає в себе дизайн декорацій і знімального майданчика, а також загальний зовнішній вигляд, відчуття і атмосферу ролику.
B-8. EDITING
Технічне і креативне рішення монтажу. Враховуються всі аспекти монтажу ролика: час, темп, динаміка, візуальна динаміка діалогу, використання звуку, а також в цілому story-telling.
B-9. INNOVATION IN PRODUCTION

Визнання інновацій та досягнень у виробництві відеореклами. Журі розгляне винахідницьке використання нових або існуючих технологій/ методів для покращення кінцевого execution. У роботу необхідно включити детальний опис процесу виробництва, включаючи те, як production команда використовувала нові підходи для досягнення безпрецедентного рівня production.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake MOV, MP4, і т.д).

 

Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Одне і те ж відео може бути завантажено в усі категорії конкурсу.

 

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Усі роботи мають бути представлені в наступному вигляді:

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.

 

Заявка та відеоролик не повинні включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Відеоролики повинні бути завантажені у ефірній версії з оригінальному мовою. Не потрібно наводити у ролику додаткові пояснення.  Використовуйте англійські титри, які дозволять журі зрозуміти роботу такою, якою вона була розміщена.

Дубляж не дозволений, вся мова повинна бути відображена субтитрами.

Допускається голосовий переклад. Переконайтеся, що титри повністю відповідають сценарієм ролика.

 

Для відеороликів, що за тривалістю перевищують 3 хвилини, необхідно зробити скорочену версію в 60 секунд.

 

В якості додаткового матеріалу можна завантажити demo film (120 секунд максимум) в поле CASE FILM. Це версія making of, що демонстує процес продакшену, відображуючи його конкретні елементи.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480    

 

 

 

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ

 

 

EARLY BIRDS:

 

1-5 робіт:  2100 UAH / 4200 RUB / 60 EUR/ 150 BYN

 

6 і більше робіт: 1750 UAH / 3500 RUB /  50 EUR / 125 BYN

 

 

REGULAR PRICE:

 

1-5 робіт:  2625 UAH / 5250 RUB / 75 EUR / 190 BYN 

 

6 і більше робіт:  2275 UAH / 4550 RUB / 65 EUR / 165 BYN 

 

Ціни вказані без урахування податків.

 

 

EARLY BIRDS ENTRY DEADLINE

2 березня 2018 

 

REGULAR ENTRY DEADLINE

20 квітня 2018